Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت:‌ موشک‌هایی که امروز استفاده شد نسل جدیدی از موشک‌های بالستیک هستند.
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه برگزاری مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم(ص) 15 که صبح امروز در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران برگزار شد، از مرحله نخست این رزمایش به عنوان عملیات شبیه‌سازی تهاجم به نقاط قوت و ارکان دفاعی دشمن نام برد و اظهار داشت: در مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم(ص) 15 عملیاتی ترکیبی با بهره‌گیری از پهپادها و موشک‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته تسنیم، وی افزود: در این مرحله از رزمایش ابتدا با سامانه‌های پهپادی به بخش دفاعی و پدافندی پایگاه دشمن فرضی حمله شد و لحظاتی بعد موشک‌های شلیک شده بخش‌ها و سرمایه‌های اصلی دشمن را منهدم کردند.
سردار حاجی زاده تاکتیک‌های به کارگیری شده در رزمایش پیامبر اعظم(ص) 15 را برایند و محصول تجربیات عملیات‌ها و رزمایش‌های سال های گذشته توصیف و تصریح کرد: با به کارگیری نسل جدید موشک ها و پهپادهای تهاجمی امروز به توانمندی جدیدی دست یافته ایم.
وی با اشاره به ویژگی‌ها و قابلیت‌های موشک‌های شلیک شده در مرحله نخست رزمایش گفت: موشک‌هایی که در این مرحله از رزمایش مورد استفاده قرار گرفت، نسل جدید موشک‌های بالستیک با سرجنگی جدا شونده و RCS و سطح مقطع راداری پایین هستند و زمان عملیاتی و آماده شدن آنها نسبت به گذشته به یک دهم کاهش یافته است.
وی افزود: این موشک‌ها در کمتر از 5 دقیقه از زمان استقرار، عملیاتی شده و قابلیت پرتاب خواهند داشت.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه تهاجم همه جهتی در کلیه سطوح ارتفاعی به پایگاه‌های دشمن فرضی و سلب امکان دفاع از پدافند دشمن، نفوذ به سپر موشکی با جداسازی سرجنگی موشک‌ها از بدنه و ناکام گذاشتن سامانه‌های دفاعی و نیز طراحی و به کارگیری سامانه‌ها توسط متخصصان جوان انقلابی کشور را از ویژگی‌های ممتاز رزمایش پیامبر اعظم(ص) 15 توصیف و تاکید کرد: با ترکیب این قابلیت‌های جدید موشکی با عملیات پهپادی و استفاده از فناوری هوش مصنوعی، امروز امکان و قدرت جدیدی در سپاه متولد شد. برچسب ها: سردار حاجی زاده

منبع: خرداد

کلیدواژه: سردار حاجی زاده رزمایش پیامبر اعظم ص حاجی زاده موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه و سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید حجازی بیان کرد: سپاه توانسته روز به روز با بحران‌های پیش آمده برای کشور و مردم در اوایل انقلاب خود را برای مبارزه قدرتمندتر آماده کند؛ اقدامات علیه گروهک‌های ضد انقلاب، توطئه‌هایی که برای ناامن سازی کشور از سوی استکبار جهانی دنبال می‌شد، سپاه همواره سینه چاک و سپر حوادث بود.

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به شروع جنگ تحمیلی اظهار کرد: سپاه در کنار ژاندارمری و ارتش و نیروهای مردمی حضور یافت و بخش رزم آن در دوران جنگ راه اندازی شده تا در برابر جنگ تحمیلی مقابله کنیم که نقطه قوتی برای ما بود.

سردار شاهوارپور با تاکید بر اینکه سپاه اکنون در کنار ارتش و سایر نیروهای مسلح در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است، تصریح کرد: اقداماتی که رژیم اسرائیل در این ایام علیه کودکان و زنان انجام داده محکوم است و از این رو سپاه در کنار مردم فلسطین بوده و شهدای والا مقامی را تقدیم کرده است.

وی تاکید کرد: پاسخ دندان‌شکنی سپاه که برای همه دنیا تعجب بود؛ موشک باران و ارسال پهبادها به سرزمین‌های اشغالی، گوشمالی بزرگی برای رژیم اسرائیل بود و همه اینها از برکت خون شهدا است و خود را متعهد می‌دانیم که راه نورانی شهدا را ادامه دهیم.

کد خبر 6084802

دیگر خبرها

  • ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • سپاه در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • افشای ناگفته هایی از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل /این تسلیحات استفاده شد +تصاویر