Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها امروز 26 دی با حضور 5 تیم و به میزبانی تیم های پارس جم و هیات تیراندازی قم در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان مرحله مقدماتی هفته اول تیم های مقاومت و دانشگاه آزاد اسلامی با غلبه بر تیم های برلیان 22 و پارس جم به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته تیم هیات قم در استراحت به سر می برد.

در بخش تیمی هفته دوم نیز، تیم های مقاومت و دانشگاه آزاد اسلامی با شکست تیم های هیات قم و برلیان 22 به پیروزی دست یافتند. در این هقته تیم پارس جم در قرعه استراحت قرار داشت.

همچنین با برگزاری فینال این رقابتها، نجمه خدمتی از تیم مقاومت با کسب بالاترین امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و رویا صبح خیز از تیم هیات قم و آرمینا صادقیان از تیم دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ، محمد جواد متقیان رییس هیات تیراندازی استان قم، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ، احمد نجفی مربی تیم ملی تپانچه و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد.

هومن جعفری کد خبر: 1087567 برچسب‌ها ورزش دانشگاه آزاد تفنگ بادی بانوان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ورزش دانشگاه آزاد تفنگ بادی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.   در پایان دور مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به عنوان نفر دوم راهی فینال شد. تیرانداز نروژی با ۶۳۳/۶ و خدمتی با ۶۳۳ امتیاز، توانستند امتیازی بهتر از مردان ثبت کنند. در تفنگ ۱۰ متر مردان تیرانداز کرواسی با امتیاز ۶۳۲/۱ به عنوان نفر نخست از دور مقدماتی راهی فینال شد.   همچنین شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز در رده هفتم ایستاد و فینالیست شد. فاطمه امینی نیز که در راند اول سلاحش با مشکل رو‌به‌رو شد امتیاز ۶۱۱/۶ را به دست آورد.   گفتنی است؛ در تفنگ زنان و مردان در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی در برزیل در بین کشور‌های آسیایی تنها ایران موفق شد راهی فینال شود.   فردا (۲۸ فروردین) و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان، نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در فینال تفنگ ۱۰ متر رقابت خود را برگزار می‌کنند. همچنین مسابقات تپانچه ۲۵ متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.   سه شنبه، ۲۸ فروردین : مرحله مقدماتی تپانچه ۲۵ متر بانوان (سرعت) - ساعت ۱۵:۳۰ مرحله نهایی تفنگ ۱۰ متر مردان- ساعت ۱۶ مقدماتی تفنگ ۱۰ متر بانوان- ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی برزیل|خدمتی پنجم شد، چهل امیرانی هفتم
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • برنامه روز چهارم مسابقات/ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • بیانیه بانوان هنرمند متعهد در حمایت از مادران غزه
  • شوک به تیراندازی ایران؛ جواد فروغی سهمیه المپیک را از دست داد!