Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وین رونی به عنوان سرمربی جدید دربی کانتی معرفی شد.
به گزارش آریا، وین رونی به عنوان سرمربی جدید دربی کانتی منصوب شد، قرارداد او تا تابستان سال 2023 با تیم جدیدش اعتبار دارد. وازا پس از خروج فیلیپ کوکو از دربی کانتی از اواخر ماه نوامبر 2020 همراه با شی گیون، جاستین واکر و لیام روزنیور امور فنی دربی کانتی را پیش می برد و قرار است هر سه این اشخاص، جزو کادر فنی رونی  در تیم رده بیست و دومی چمپیونشیپ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عصر امروز بود که دربی کانتی اعلام کرد وین رونی به صورت رسمی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده، این یعنی بازنشستگی وازا در سن 35 سالگی پس از سال ها حضور در بالاترین سطح فوتبال و کسب آخرین تجربه به عنوان  مربی-بازیکن در دربی کانتی. رونی در مصاحبه خود با BBC گفت:
تبدیل شدن به یک سرمربی تمام وقت حس فوق العاده ای دارد. کاری است که می خواهم انجام بدهم و برای آن آماده هستم. حس می کنم آینده من در مربیگری است. دوران بازیگری محشری داشتم. چیزی را تغییر نخواهم داد. امیدوارم بتوانم از خودم تاریخچه ای در مربیگری برجای بگذارم. حضور در اورتون در دوران کودکی ام یک رویا بود که به واقعیت تبدیل شد. منچستریونایتد مهم ترین بخش از دوران حرفه ای من است، حضور طولانی مدت در یکی از بزرگترین باشگاه های جهان. از این بابت سپاسگزارم. بازگشت به اورتون و حضور در دی سی یونایتد و دربی کانتی به منظور کمک به این تیم ها بود. خاطراتم در منچستریونایتد؟ کسب اولین مدال قهرمانی لیگ برتر برای تیم ما یک لحظه بزرگ بود. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی پس از 2 شکست در فینال هم برایم لحظات خاصی بودند.  
وین رونی در دوران بازیگری اش توانست نخستین بازی اش را برای اورتون در 16 سالگی (2002) انجام دهد. پس از درخشش در گودیسون پارک و حضور در یورو 2004، رونی با مبلغ 27 میلیون پوند به منچستریونایتد منتقل شد تا رکورد گرانترین انتقال یک بازیکن نوجوان جهان شکسته شود. ستاره انگلیسی 13 سال در اولدترافورد حضور داشت و طی این مدت توانست به افتخارات زیر دست پیدا کند و تبدیل شود به بهترین گلزن تاریخ شیاطین سرخ.
5 لیگ برتر، 4 کمیونیتی شیلد، 3 لیگ کاپ، 1 جام حذفی، 1 لیگ قهرمانان اروپا، 1 لیگ اروپا، 1 جام باشگاه های جهان
جان تری هم تیمی وین رونی در تیم ملی انگلیس، در صفحه اینستاگرامش نوشت:
بابت زندگی حرفه ای باورنکردنی و فوق العاده ات به تو تبریک می گویم. بازی در کنارت در تیم ملی انگلیس برایم افتخاری بود، اما بازی مقابلت همچون کابوس بود. ⚽️???????? در آینده موفق باشی و بهترین ها را در زمان مربیگری ات در دربی کانتی برایت آرزومندم. واژه اسطوره اغلب به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد، اما وازا، تو برای من بهترین بازیکن انگلیسی هستی که در نسل خود دیده ام ????????????????????????????

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وین رونی منچستریونایتد دربی کانتی عنوان سرمربی دربی کانتی وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهداب مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت های لیگ را از دست داده بود با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی درکنار رحمان محمدی راد در کادرفنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شهداب یزد؛بدین ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی ها و قابلیت های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

گفتنی است شهداب فصل گذشته تحت هدایت محمدرضا تندروان به فینال مسابقات لیگ برتر والیبال ایران راه یافت اما در بازی پایانی کار را به فولاد سیرجان واگذار کرد. حالا آن‌ها در فصل آینده با ترکیب رحمان محمدی راد و مهدی مهدوی روی نیمکت خود به دنبال بازگشت به قهرمانی هستند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899385

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!