Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای از طرح رئیس تشکیلات خودگردان برای برگزاری انتخابات فلسطین حمایت کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، جنبش حماس شامگاه جمعه با صدور بیانیه ای تاکید کرد: ما از تصمیمات جدید اعلام شده از سوی ابومازن برای برگزاری انتخابات استقبال می کنیم، جنبش حماس بر موفقیت روند این انتخابات در راستای تحقق منافع ملت فلسطین و انتخاب نماینده های آنها شدیدا تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماس در ادامه بیانیه خود اعلام کرد: ما با تمام توان بر لزوم فراهم کردن شرایط برای برگزاری انتخابات آزاد و سالم تاکید داریم و خواستار تسریع در روند ازسرگیری گفتگوهای ملی فراگیر هستیم.

از سوی دیگر، «قیس ابو لیلی» از رهبران جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین اعلام کرد: تصمیمات اخیر در زمینه برگزاری انتخابات فلسطین به موقع گرفته شده و امیدواریم در مقدمات برگزاری گفتگوهای ملی نیز فراهم شود.

«جبریل الرجوب» از رهبران جنبش فتح هم تصمیم برگزاری انتخابات فلسطین را نخستین گام در راستای تحقق وحدت فلسطینی ها توصیف کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی ابومازن حماس جنبش حماس مشرق انتخابات فلسطین فلسطین طرح ابومازن برگزاری انتخابات فلسطین برای برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس با قالیباف دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

رییس دفتر سیاسی حماس که روز سه‌شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرده است، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت.

رییس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه روز گذشته با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان نیز دیدار و گفت وگو کرد.

هنیه در این سفر با علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه نیز دیدار کرده است.

کد خبر 6064161 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس با قالیباف دیدار کرد
  • خالد مشعل: مقاومت در وضعیت خوبی است
  • مقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها حرفی از آتش‌بس نمی‌زنند
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • پایبندی حماس به مواضع اصلی در مورد آتش‌بس
  • حماس: رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • حماس: نتانیاهو مسئول کامل شکست مذاکرات است