Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اردشیر نادری از دستگیری عوامل سرقت مسلحانه به یک طلافروشی در محله خزانه تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ سارقین خشن در پایتخت به مرحله ای رسیده اند که علاوه بر انجام سرقت های خشن از شهروندان و اماکن عمومی اقدام به درگیری مسلحانه در خیابان های تهران با مامورین انتظامی نیز می کنند.

سرهنگ اردشیر نادری، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: طی روزهای اخیر 32 مجرم دستگیر شدند که برخی از آن ها سابقه سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خزانه را داشته و از اراذل و اوباش سطح یک نیز بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این افراد 5 مرتبه با مامورین انتظامی به صورت مسلحانه درگیر شده بودند. در آخرین مرحله این افراد در حین درگیری با پلیس دستگیر شده که هم موادمخدر حمل می کردند و هم با قمه به سمت مامورین حمله کرده اند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: از این افراد 52 قبضه سلاح سرد کشف شده است و با دستگیری این افراد چندین پرونده برای آن ها تشکیل شده و پس از اتمام تحقیقات این افراد به مراجع قضایی تحویل داده می شوند.

سرهنگی نادری در پایان گفت: مقابله با سارقین خشن و افرادی که امنیت شهروندان و اماکن عمومی را بر هم می زنند در اولویت ما قرار دارد و در این عرصه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

//انتهای پیام: 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تهران حوادث سرقت مسلحانه در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو سهروردی

 سرهنگ رضا صادقی پور گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی سواری مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه ماموران متوجه شدند این خودرو دارای سابقه سرقت است و سریعا وارد عمل شدند و دستور ایست را صادر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان متواری شدند و پس از تعقیب و گریز، در نهایت با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی و اجرای طرح مهار خودرو سارقان متوقف شد، اما یکی از آن‌ها از محل متواری شدند.

وی افزود: سارق به همراه خودرو مسروقه جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شدند و پس از بازرسی بدنی متهم و خودرو، چند قبضه چاقو و قمه کشف و ضبط شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی و دستگیری متهم متواری شده در دستور گار قرار گرفت.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدار‌های پلیسی و ایمن نمودن خودرو‌های خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • تشریح جزئیات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری عوامل مزاحمت برای مردم در بوکان
  • دستگیری عوامل ایجاد مزاحمت برای مردم