Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: با همکاری بنیاد هاسب پروژه های نیمه تمام در شهرهای تحت پوشش دانشگاه ایرانشهر تکمیل می شود

«کامران کردی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: پیرو عقد تفاهم نامه با بنیاد هاسب پروژه ها ی نیمه تمام تکمیل می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر  ادامه داد: بنیاد هاسب قرار است تا در تکمیل مراکز تسهیل زایمانی، مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت با دانشگاه علوم پزشگی ایرانشهر همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کردی تصریح کرد: تعدادی خانه بهداشت شهری و روستایی داریم که باید تجهیز شوند تا ساکنان منطقه برای دریافت خدمات پزشکی به دیگر نقاط استان مهاجرت نکنند همچنین خانه های بهداشت غیر فعال هم با تامین نیرو و تجهیزات به چرخه فعالیت باز می گردند. 

 

وی ادامه داد:  وزارت بهداشت این آمادگی را دارد تا با هماهنگی دانشگاه  مراکز بهداشت و سلامت ساخته و مجهز شوند تا بتوانیم در جای جای این منطقه خانه‌های بهداشت

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراکز جامعه سلامت خدمات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل تیم‌های نظارت بر عملکرد مراکز درمانی

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه تیم‌های نظارتی بر عملکرد مراکز درمانی در استان‌ها تشکیل شده است، گفت: نخستین تذکر توسط تیم‌های نظارتی به یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی داده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، جعفر میعادفر در نشست خبری طرح سلامت نوروزی اظهار کرد: بر اساس دستور مقام عالی وزارت، هماهنگی‌های درون‌بخشی و بین‌بخشی طی یک ماه گذشته انجام شده است.

وی افزود: برخی از دستگاه‌های دولتی و وزارتخانه‌ها دارای بیمارستان و این مراکز درمانی همچون بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی موظف به شیفت‌بندی و ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی هستند.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه تیم‌های نظارتی در استان‌های کشور به منظور نظارت بر مراکز درمانی تشکیل شده است، تصریح کرد: نخستین تذکر توسط تیم‌های نظارتی به رئیس یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی داده شده است، اگرچه دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف بودند از بیست‌وچهارم اسفند برای طرح سلامت نوروزی در آمادگی کامل باشند، اما این دانشگاه علوم‌پزشکی از آمادگی لازم برخوردار نبود.

وی با بیان اینکه تذکر لازم داده شده و امیدواریم که این دانشگاه علوم‌پزشکی برای ارائه خدمات آماده شده باشد، ادامه داد: بیش از ۱۲۰۰ نفر در نوروز ۱۴۰۲ در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند و امید است که میزان حوادث ترافیکی و تلفات ناشی از این حوادث در نوروز ۱۴۰۳ کاهش یابد.

کد خبر 736754

دیگر خبرها

  • آماده‌باش تمام مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر برای ارائه خدمت در نوروز
  • تکمیل پروژه های نیمه تمام شرکت فرودگاه ها نیازمند ۳۰ همت منابع مالی است
  • آماده‌باش مراکز درمانی لرستان در پی اعلام هشدارهای هواشناسی
  • امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک بین اوقاف با دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری تهران و بنیاد تعاون ارتش
  • آماده باش۱۲۷ مرکز بهداشتی و درمانی در مجموعۀ زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • فارغ‌التحصیلی اولین دورۀ دانشجویان کاردانی مرکز بهورزی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • سرمایه حاصل از فروش برج‌های دوقلو شهرکرد صرف پروژه‌های نیمه‌تمام می‌شود
  • اعتبارات مالی کسب شده از طرح مولدسازی در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام قم هزینه می‌شود
  • تشکیل تیم‌های نظارت بر عملکرد مراکز درمانی
  • فرماندار راور بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آب شرب روستاها تاکید کرد