Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@10:14:56 GMT

طرح‌های شهری آمل نیازمند کمک‌های دولتی است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۴۸۱۳

طرح‌های شهری آمل نیازمند کمک‌های دولتی است

شهردار آمل گفت: طرح‌های کلان شهری آمل و افزایش منابع درآمدی این شهرداری، نیازمند کمک‌های دولتی است

به گزارش ایمنا، سیدحمید هاشمی در حاشیه سفر وزیر اقتصاد و دارایی به مازندران اظهار کرد: در قالب پنج درخواست با هدف کاهش مشکلات و معضلات شهری و اجرای پروژه‌های شهری از وزیر اقتصاد و دارایی کمک می‌خواهیم.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط ویژه اقتصادی منابع درآمدی شهرداری‌ها دچار مشکلاتی شده اند، گفت: به منظور انجام پروژه‌های کلان عمرانی، خدماتی و گردشگری آمل مانند ساماندهی بستر رودخانه هراز، زباله و … نیاز به مساعدت‌های دولتی در ردیف بودجه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار آمل افزود: در این راستا پنج نامه با محتوای مساعدت تأمین اعتبار و افزایش منابع درآمدی پایدار به وزیر اقتصاد تقدیم شد.

شهردار آمل کمک به احیای بافت فرسوده در قالب طرح‌های بازگشایی و نیز اجرای طرح‌های بزرگ شهری در راستای کاهش ترافیک درون شهری و کاهش معضلات ناشی از انباشت زباله و نیز کمک به توسعه گردشگری شهری از محل حضور سرمایه گذاران را از مهمترین نیازهای این شهر عنوان کرد که نیاز به کمک‌های دولتی دارد.

کد خبر 468783

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداري شهر آمل دولت پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان

شهردار منطقه ۱۵ با بیان اینکه طرح ساماندهی معتادان متجاهر در این منطقه به شکل مستمردرحال اجرا است، گفت: از ابتدای سال با اجرای طرح انضباط اجتماعی، ۱۶۰ نفر معتاد متجاهر در منطقه ۱۵ جمع آوری شده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵، با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر ساماندهی و جمع‌آوری کودکان کار، متکدیان و معتادان متجاهر و زباله گرد‌ها گفت: مانند سنوات گذشته در نقاط آسیب‌زای منطقه ۱۵، از جمله بوستان‌های فدائیان اسلام، امید، مبعث، ولیعصر عج (بیسیم)، سه راه افسریه محدوده اسب سوار بسیجی و بزرگراه بعثت، خیابان خاوران و محلات اتابک، هاشم آباد، بیسیم و شوش، مانور‌هایی با هدف سامان بخشی اجتماعی و تامین امنیت شهروندان اجرایی شده است.

او با اشاره به اینکه بحث ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات جدی شهروندان است، افزود: هدف اصلی جمع‌آوری معتادان بی خانمان و کارتن خواب، کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم در سطح جامعه است و به همین سبب از ابتدای شروع طرح سامان بخشی اجتماعی تاکنون ۱۴۹ نفر مرد و ۱۱ نفر زن معتاد متجاهر، جمع آوری و به مراکز غربالگری منتقل شده‌اند.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه این مانور با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و پیگیری درخواست‌های آنان اجرایی شده است، اظهار کرد: طرح انضباط اجتماعی با همراهی و مشارکت یگان‌های انتظامی، راهور، دادستانی و شهرداری منطقه ۱۵ از جمله معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، شهرداران و مدیران اجتماعی نواحی، رییس اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه، شهربانان و یگان حفاظت منطقه در حال اجراست.

همچنین شهروندان می‌توانند ضمن تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران، کلونی‌های آسیب زا را اطلاع‌رسانی کنند تا گشت‌های حامی شهر اقدام به ساماندهی نقاط مورد نظر کنند.

دیگر خبرها

  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • خصوصی‌ها در تور خصولتی‌ها
  • موانع مردمی سازی اقتصاد در دستگاه های دولتی شناسایی می شود
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان
  • بودجه استارت‌آپ‌های فضایی دو برابر شد
  • سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی و منصوب شد
  • سه میدان میوه و تره بار در منطقه ۱۷ احداث خواهد شد
  • پیش‌بینی۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی برای اصفهان در سال جاری