Web Analytics Made Easy - Statcounter

باواریایی ها نیز به جذب مدافع برزیلی لوس بلانکوس ابراز علاقه کرده اند. 

ادر میلیتائو، مدافع 22 ساله و برزیلی باشگاه رئال مادرید مورد توجه باشگاه های زیادی قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل و spox، بایرن مونیخ نیز به لیست باشگاه هایی که به جذب ادر میلیتائو علاقه مند هستند، اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران بایرن مونیخ با مدیر برنامه های این مدافع برزیلی تماس گرفته اند اما هنوز به صورت رسمی برای جذب او اقدامی نکرده اند. جدایی میلیتائو از رئال مادرید در ژانویه بعید به نظر می رسد. او تا سال 2025 با این باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد.

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس حمید درخشان در طرفداری: من و کالدرون مثل هم حرف زدیم، به من حمله کردند، به او آفرین گفتند! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلداری هری کین به ساکا، پس از برتری بایرن مونیخ مقابل آرسنال / فیلم

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (1.5MB)

دیگر خبرها

  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • دلداری هری کین به ساکا، پس از برتری بایرن مونیخ مقابل آرسنال / فیلم
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • نیمکت‌نشینی غیرمنتظره ستاره محبوب در استقلال؛ پای دعوای خطیر و نکونام در میان است؟