Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@08:38:27 GMT

تصویر لو رفته از مزرعه بیت کوین در قم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۴۸۲۷

تصویر لو رفته از مزرعه بیت کوین در قم

تصویر لو رفته از مزرعه بیت کوین در قم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: مزرعه بیت کوین قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام تیلر کلتیواتور ۱۴۰۳ آغاز شد/ بازرگانی اعتصامی

امروزه یکی از دستگاه های کشاورزی که بازار فروش خوبی را به خود اختصاص داده است، تیلر کولتیواتور می باشد که به وسیله آن به راحتی می توان خاک زمین های کشاورزی را نرم و زیر رو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از کیچک شاپ، بازرگانی اعتصامی یکی از مجموعه هایی است که دارای انواع تیلر کشاورزی با کیفیت عالی می باشد که شما می توانید بر اساس کسب و کار و بودجه خود مدل مورد نظرتان را از این بازرگانی خریداری نمایید.

شماره تماس : ۰۹۱۳۹۲۷۹۲۱۷        شماره تماس : ۰۹۱۳۰۶۷۳۹۳۰

این مجموعه با سال ها فعالیت در این زمینه به خوبی توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد و به دلیل همین اعتبار بالا شما به راحتی می توانید به این این بازرگانی خوش نام اعتماد کرده و خرید خود را از آن انجام دهید. لازم ب ذکر است برای ثبت سفارش و ثبت نام تیلر روی تصویر زیر کیلیک کنید.

حال اگر شما قصد خرید تیلر را دارید و نمی دانید چه برندی بهتر است باید بگوییم که اگر به دنبال تیلر خوب و باکیفیت هستید و می خواهید از یک برند درجه یک خرید کنید، پیشنهاد ما به شما تیلر کولیواتور مزرعه است که در مدل های مختلفی تولید می شود.

تیلر خوب دیگری که شما می توانید آن را نیز انتخاب نمایید، تیلر کولیواتور اورجینال کاما است که در اندازه و انواع مختلف تولید می شود.

یکی دیگر از تیلر های موجود در بازار، تیلر راتو است که به دو صورت بنزینی و دیزلی تولید می شود و می توان گفت دارای کیفیت خوبی می باشد اما به طور کلی تیلر مزرعه از همه برندها بهتر می باشد.

حال شاید برای بعضی از افراد این سوال ایجاد شود که چرا از تیلر مزرعه به عنوان تیلر خوب و با کیفیت نام برده می شود!؟ در ادامه دلایل این موضوع را بیان کرده ایم:

شاسی هایی که برای تیلر مزرعه استفاده شده است از سایر برندها مستحکم تر بوده که همین مورد باعث شده این تیلر عمر طولانی تری داشته باشد. گزینه دیگر رینگ دستگاه بوده که به صورت یک تیکه طراحی شده و این مورد از پوسیدگی توسط آب جلوگیری می کند. گیربکس دستگاه تقویت شده و از برند دانگ فنگ می باشد. این دستگاه دارای کارت سوخت، سند مالکیت و دفترچه انتقال است. لاستیک های دستگاه فوق العاه باکیفیت و از برند ایران پارسا است. باطری استفاده برای تیلر مزرعه از یک برند عالی و دارای گارانتی است. علاوه بر موارد بالا شما می توانید تیلر کولیواتور مزرعه را با وام ۵ ساله جهاد کشاورزی خریداری نمایید.

شما می توانید برای خرید این تیلر باکیفیت به واحد فروش تیلر بازرگانی اعتصامی  مراجعه کنید.

انواع تیلر کشاورزی با کیفیت

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان در ادامه به معرفی برخی نیازهای تولید شده توسط کمپانی مزرعه پرداخته ایم:

۱:  تیلر ۷ اسب مزرعه:

این مدل دارای قدرت موتور ۷ اسب بخار است که به صورت هندلی و استارتی راه اندازی می شود و برای آن دو دنده در جلو و یک دنده در عقب طراحی شده است. این تیلر به وسیله سوخت گازوئیل کار می کند و حجم باک آن حدود ۵ لیتر است. وزن این تیلر حدود ۱۲۵ کیلوگرم و تعداد تیغه های آن ۳۲ عدد می باشد.

۲: تیلر ۱۰ اسب مزرعه:

یکی از تیلرهای قدرتمند برند مزرعه دارای قدرت موتور ۹ اسب بخار می باشد که به دورش هندلی و استارتی راه اندازه می شود و می توان از آن برای مواردی مثل: شخم زنی، سمپاشی، کشت و سله شکنی و … استفاده کرد.

حجم باک سوخت این دستگاه ۵.۵ لیتر و حجم روغن موتور آن ۱.۶ لیتر است. این تیلر دارای شاسی و بدنه تقویت شده و لاستیک های بسیار باکیفیت می باشد.

فروش انواع تیلر خوب | تیلر کاما اورجینال

از آنجایی که تیلر کاما کاما دارای مدل های بسیار مختلفی است در ادامه به برخی از مدل های تولید شده توسط این برند اشاره کرده ایم:

 ۵تیلر ۷ اسب کاما حک کاما:

این مدل دارای قدرت ۷ اسب بخار است که همراه با سوخت گازوئیل کار می کند و به دو صورت هندلی و استارتی قابل راه اندازی است.

این‌ دستگاه با موتور هواخنک چهار زمانه، ۳۲ عدد تیغه با محور هشت ردیفه و دو دنده در جلو و یک دنده در عقب طراحی شده است.

فرمان این تیلر دارای طراحی جدید می باشد که به راحتی شما می توانید به چپ و راست آن را حرکت دهید.

۶تیلر ۱۰ اسب کاما کاما:

یکی‌ دیگر از تیلر های تولید شده توسط برند کاما، مدل ۹ اسب بخار آن می باشد که با دو سیستم هندلی و استارتی قابل راه اندازی می باشد و برای استفاده از تیلر باید از سوخت گازوئیل استفاده کرد.

گیربکس استفاده شده برای این تیلر از نوع ۱۱۰۰ می باشد و انتقال نیرو آن به صورت مستقیم از گیربکس انجام می شود.

از دیگر مشخصات این تیلر می توان به دو دنده جلو و یک دنده در عقب، وزن ۱۶۵ کیلوگرم، موتور هوا خنک چهار زمانه، فرمان جدید و …. اشاره کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • مزرعه سبز گردشگری ایران/ دالان بهشت در رامسر
  • سود منطقی قیمت ماهی از مزرعه تا بازار ۳۵ درصد است
  • (ویدئو) مزرعه پرورش ۱۰۰ هزار مار کبرا در ویتنام؛ نحوه آماده سازی مار‌ها برای فروش
  • بازدید از مزرعه گلرنگ در شهرستان زارچ
  • فرآیند پرورش و برداشت شیر و پشم هزاران گوسفند توسط دامداران استرالیایی (فیلم)
  • تصاویر| مزرعه گل شب‌بو در شهرستان حمیدیه
  • مزرعه پرورش تمساح در آمریکا؛ چالش پردردسر غذا دادن به کروکودیل‌ها (فیلم)
  • مزرعه پرورش ۱۰۰ هزار مار کبرا در ویتنام؛ نحوه آماده سازی مار‌ها برای فروش (فیلم)
  • ثبت نام تیلر کلتیواتور ۱۴۰۳ آغاز شد/ بازرگانی اعتصامی
  • قیمت بیت کوین در سال 1403 چقدر خواهد شد؟