Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شبکه المنار لبنان طی برنامه مستندی به آخرین دیدار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخت.
 
این شبکه جمعه‌شب ساعت 22 به وقت تهران برنامه‌ای را تحت عنوان «اللقاء الأخیر»، (آخرین دیدار) پخش کرد که سید حسن نصرالله از آخرین لحظات دیدار با شهید سلیمانی سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سید حسن نصرالله در این برنامه ضبط شده گفت که آن موقع، مطابق روال کادر تصویربرداری در این دیدارها حضور داشتند ولی در آخرین باری که با شهید سلیمانی دیدار داشته، او از گرفتن فیلم و عکس از دیدار آن‌ها استقبال کرده است.
 
دبیرکل حزب‌الله در این برنامه گفت: «شهید حاج قاسم آخرین باری که من را دید شب چهارشنبه بود و خیلی راحت و مطمئن بود. او به آینده خیلی خوش‌بین بود و به آینده بشارت خوب می‌داد».
 
سید حسن نصرالله گفت که شهید ابومهدی المهندس، جانشین سابق رئیس سازمان الحشد الشعبی شخصیتی همانند شهید سلیمانی بود و آن دو در میادین نبرد با هم حضور داشتند.
 
دبیر کل حزب الله لبنان به یکی از عکس‌های سه‌نفره با شهیدان سلیمانی و المهندس اشاره کرد و گفت که در آن دیدار که در ضاحیه صورت گرفت و دیدار طولانی بود، آن‌ها در مورد تحولات عراق گفت‌وگو کردند و هدف از این دیدار این بود که بررسی تحولات عراق و این مسئله بود که در صورت حمله رژیم صهیونیستی به حزب الله یا منطقه، وظیفه نیروهای مقاومت در عراق چیست.
 
سید حسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی در آخرین دیدار با یکدیگر نماز جماعت برپا داشتند.
   



آخرین نماز شهید با سید مقاومت    








   
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سید حسن نصرالله شهید سلیمانی آخرین دیدار حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ملوان و صنعت نفت آبادان + فیلم

دیدار تیم‌های ملوان و صنعت نفت آبادان یا تک گل محمدرضا سلیمانی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملوان و صنعت نفت آبادان امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹ با یکدیگر دیدار کردند.

محمدرضا سلیمانی از تیم ملوان موفق شد تک گل این دیدار و ملوان را در دقیقه ۶۲ بازی به ثمر رساند.

خلاصه بازی ملوان و صنعت نفت آبادان

کد خبر 737140

دیگر خبرها

  • انتشار شعر و داستان‌هایی جدید از نویسنده فلسطینی
  • انتشار شعر و داستان‌هایی جدید از نویسنده محبوب فلسطینی
  • خلاصه بازی ملوان و صنعت نفت آبادان + فیلم
  • ایجاد ۱۸۸۴ فضای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک
  • یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب
  • عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک کلید خورد
  • کتاب‌هایی از برنده بوکر عربی در ایران
  • چهار کتاب از «نصرالله» در راه است
  • سید موسوی