Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «یوآخیم لو» سرمربی تیم ملی آلمان و برنده جایزه بهترین سرمربی سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷، با صدرنشینی در این فهرست عنوان بهترین سرمربی دهه را (سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰) را از آن خود کرد.

سرمربی ژرمن‌ها که از سال ۲۰۰۶ هدایت تیم ملی آلمان را برعهده دارد، بهمراه این تیم جام جهانی ۲۰۱۴ و جام کنفدراسیون‌ها در سال ۲۰۱۷ را بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد آلمانی در این فهرست بالاتر از «دیدیه دشان» سرمربی تیم ملی فرانسه که جام جهانی ۲۰۱۸ را برای آبی‌ها به ارمغان آورد، قرار گرفت.

همچنین در رده سوم نیز نام «تیته» سرمربی تیم ملی برزیل به چشم می‌خورد.

اما در این فهرست آنچه برای ما ایرانی‌ها بیشتر به چشم می‌آید حضور نام «مارک ویلموتس» سرمربی دردسرساز و سابق تیم ملی کشورمان در رده نهم است و غافلگیرکننده تر از آن این است که نام «کارلوس کی‌روش» سرمربی پرتغالی اسبق تیم ملی در رده هجدهم گنجانده شده است.

برچسب‌ها تیم ملی ایران مارک ویلموتس کارلوس کی روش تیم ملی فرانسه دیدیه دشان یواخیم لو تیم ملی برزیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران مارک ویلموتس کارلوس کی روش تیم ملی ایران مارک ویلموتس کارلوس کی روش تیم ملی فرانسه دیدیه دشان یواخیم لو تیم ملی برزیل اخبار کنکور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار کانال‌های بالاتر را فتح می‌کند؟/قیمت تتر ۶۰ هزار تومان شد

قیمت دلار تنها یک روز مانده به پایان سال، به کریدور ششم برگشت. روز یکشنبه اسکناس آمریکایی در کف کریدور ششم بسته شد. کارشناسان اقتصادی می‌گویند روند افزایشی قیمت دلار با توجه به مفروضات اقتصادی فعلی طبیعی است.

روز یکشنبه جو بازار بیشترخریدار بوده تا فروشنده؛ بسیاری از فعالان بازار ارز امیدی به برگشت قیمت دلار به کریدور پایین‌تر ندارند و معتقدند خرید در کریدور بالاتر هنوز هم منفعت دارد.

کارشناس اقتصادی خرید دلار در کریدور ششم را قیمت منصفانه‌ای می‌دانند. آنها معتقدند قیمت و ارزش به هم چسبیده و در سال‌های گذشته چنین رخدادی کمتر پیش آمده است. آنها معتقدند قیمت دلار پایین‌تر از ارقام فعلی قرار نمی‌گیرد و به دلیل شرایط اقتصادی، به سادگی در کانال‌های بالاتر امکان ظهور دارد.


به گزارش تجارت‌نیوز،به اعتقاد معامله‌گران، بازارساز در روزهای پایانی سال موفق به مهار قیمت دلار شد، اما رشد تقاضا دلار را صعودی کرد. به نظر می‌رسد کریدور ششم پایان کار قیمت دلار در سال ۱۴۰۲ باشد.

گفتنی است روز یکشنبه ۲۷ اسفند قیمت درهم افزایش ۱۸۰ تومانی داشت و با رقم ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. تتر با رشد ۵۰۰ تومانی به کانال ۶۰ هزار تومانی برگشت و روی رقم ۶۰ هزار و ۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس نسبت با رشد هزار و ۲۰۰ تومانی و روی رقم ۷۶ هزار و ۵۱۰ تومانی ایستاده است. در دومین روز هفته یورو با رقم ۶۵ هزار و ۵۰۰ تومانی معامله شد و یک پله صعود کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885336

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه تمرینی تیم ملی و نشست خبری سرمربیان تیم‌های ایران و ترکمنستان
  • غیبت ستاره آرسنال در اولین فهرست سرمربی جدید برزیل
  • افزایش چشمگیر تراز دریاچه ارومیه | آب این دریاچه چند سانتی متر بالاتر آمده است؟
  • شدت بارش‌ها در نیمه جنوبی استان همدان از متوسط بالاتر خواهد بود
  • رکورد بی‌نظیر ارنستو والورده میان سرمربیان لالیگا
  • دلار کانال‌های بالاتر را فتح می‌کند؟/قیمت تتر ۶۰ هزار تومان شد
  • درگیری لفظی سرمربی یوونتوس با خبرنگار اسکای!
  • رسمی: سرمربی سابق بایرن مونیخ بازهم اخراج شد
  • تصمیم ناباورانه سرمربی پورتو علیه طارمی در شب گلباران رقیب
  • کدام کشور بهترین مربیان فوتبال جهان را دارد