Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نشنال ریویو، روزنامه نیویورک تایمز برای نخستین بار در گزارشی اعلام کرد که «مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» روز پنج شنبه در یک گفتگوی تلفنی با «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور منتخب آمریکا به وی پیروزی در انتخابات را تبریک گفته و حتی برای اجرای فرآیند انتقال قدرت در کاخ سفید به وی پیشنهاد کمک داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که از آخرین مناظره انتخاباتی مایک پنس و کامالا هریس در اکتبر سال گذشته، این نخستین بار است که این دو معاون ریاست جمهوری آمریکا با یکدیگر گفتگو می‌کنند.

معاون ترامپ در حالی به کامالا هریس پیروزی در انتخابات را تبریک می‌گوید که ترامپ هنوز به طور رسمی شکست خود در برابر «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا را-به رغم تأیید آرای الکترال از سوی کنگره- نپذیرفته است.

گفتنی است، با وجود سخنان و اقدامات متناقض ترامپ در پذیرش شکست خود و حتی تحریک گروهی بزرگ از هوادارانش به برپایی شورش در مقابل کنگره در روز ششم ژانویه، مایک پنس پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را تأیید کرد؛ اقدامی که با انتقاد شدید دونالد ترامپ روبرو شد.

کد خبر 5122958

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 دونالد ترامپ کامالا هریس ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ عراق رژیم صهیونیستی فلسطین کنگره آمریکا جو بایدن ایران استیضاح ترامپ جنبش انصارالله یمن عربستان سعودی سوریه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 روسیه کامالا هریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت

آفتاب‌‌نیوز :

بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه امروز دوشنبه پیروزی ولادیمیر پوتین را در انتخابات ریاست جمهوری روسیه تبریک گفت و تأکید کرد: این انتخابات نشان داد که ملت روسیه به سیاست‌های ملی‌گرایانه و دیدگاه‌های راهبردی شما اطمینان بالایی دارند».

اسد همچنین گفت که روسیه دارای تاریخ و تمدن دیرینه‌ای است که «مبتنی بر اصول، ارزش‌ها و احترام به منافع سایر کشورها و ملت‌ها و حقوقشان است، نه مبتنی بر اشغالگری، توسعه‌طلبی و غارتگری».

 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بشار اسد پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • (تصویر) پیام کنایه‌آمیز یار غار پوتین بعد از پیروزی او در انتخابات
  • ترامپ و بایدن؛ کدام یک شانس بیشتری برای پیروزی دارد؟
  • ترامپ : اگر در انتخابات پیروز نشوم حمام خون راه خواهد افتاد / جلوی ورود خودروی چینی را می گیرم
  • ترامپ : اگر من در انتخابات پیروز نشوم حمام خون راه خواهد افتاد
  • مایک پنس: نمی‌توانم با وجدانی آسوده از ترامپ حمایت کنم
  • مایک پنس: در انتخابات ۲۰۲۴ از ترامپ حمایت نمی‌کنم
  • پنس: از ترامپ حمایت نخواهم کرد
  • مایک پنس: از ترامپ حمایت نمی کنم
  • مایک پنس: از ترامپ حمایت نمی‌کنم