Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@02:24:17 GMT

رازی در لجنزار گناه!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۴۸۵۵

رازی در لجنزار گناه!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دیگر از این زندگی نکبت بار خسته شده ام و از این که دیر یا زود خانواده ام در جریان ارتباط پنهانی من با مردی غریبه قرار می‌گیرند و رسوایی بزرگی به بار خواهد آمد همواره در وحشت به سر می‌برم به طوری که...

این‌ها بخشی از اظهارات دختر ۴۰ ساله‌ای است که با افشای راز عجیب زندگی اش به کارشناس اجتماعی کلانتری سجاد مشهد گفت: دو خواهر بزرگ ترم که چهره‌ای زیبا و جذاب داشتند خیلی زود ازدواج کردند و به دنبال سرنوشت خودشان رفتند، اما من که سومین فرزند خانواده بودم زیبایی ظاهری نداشتم به همین دلیل هیچ گاه مورد توجه اطرافیانم قرار نمی‌گرفتم با آن که از همان دوران نوجوانی دوست داشتم من هم مانند خواهرانم زودتر ازدواج کنم و زندگی مستقلی تشکیل بدهم، اما خواستگاری نداشتم به همین دلیل برای جلب توجه دیگران سعی می‌کردم با انواع آرایش‌ها و پوشش‌های نامناسب خودم را نزد دیگران زیبا جلوه بدهم در حالی که نمی‌دانستم همین کار‌ها موجب می‌شود تا دیگران مرا دختری بی بند و بار تصور کنند که مدام به دنبال جذب پسران هوسران است این گونه بود که دیگر کسی به چشم دختری باایمان و با وقار به من نگاه نمی‌کرد و تنها جوانان هوسران در پی ارتباط با من بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

فریبکاری که رودست خورد!

زمانی به خود آمدم که دیگر راه را به اشتباه رفته و از سن منطقی ازدواج فاصله گرفته بودم در حالی که ۳۱ بهار از عمرم سپری شده بود افرادی به خواستگاری ام می‌آمدند که یا از همسرشان طلاق گرفته بودند یا به دلیل فوت همسرشان فرزندی خردسال داشتند، اما همواره پدرم به این خواستگاران پاسخ منفی می‌داد چرا که معتقد بود باید با فردی مجرد ازدواج کنم اگرچه در میان این گونه خواستگارانم افرادی ایده آل و متناسب با شرایط زندگی من وجود داشت، اما منطق پدرم آن‌ها را از این ازدواج باز می‌داشت.

در همین سال‌ها بود که دیگر احساس تنهایی به سراغم آمد چرا که پدر و مادرم نیز سال‌های پیری را سپری می‌کردند و درک و تفاهم اخلاقی بین ما کمتر شده بود به همین دلیل تصمیم گرفتم شغلی در بیرون از منزل برای خودم دست و پا کنم تا این که در یک شرکت خصوصی استخدام شدم هنوز یک سال از این ماجرا نگذشته بود که عاشق مدیر شرکت شدم و با هر ترفندی سعی می‌کردم خودم را به او نزدیک کنم تا نظرش نسبت به من جلب شود. وقتی هیچ کدام از ترفندهایم کارساز نشد آرام آرام با او ارتباط برقرار کردم و رابطه دوستی بین ما شکل گرفت از سوی دیگر یقین داشتم که این ارتباط مخفیانه نتیجه‌ای نخواهد داشت و او با من ازدواج نمی‌کند به همین دلیل وارد شبکه‌های اجتماعی شدم و با افراد مختلفی ارتباط برقرار کردم آن قدر در این روابط گناه آلود غرق شدم و در لجنزار گناه فرو رفتم که نفهمیدم چگونه سال‌های جوانی و شرف و وقارم از دست می‌رود تازه فهمیدم همه افرادی که به دروغ از جذابیت‌های من سخن می‌گفتند به دنبال هوی و هوس‌های خودشان بودند. در همین روز‌ها و برای آن که ظاهری آبرومندانه به این روابط غیرمتعارف بدهم به صورت پنهانی به عقد موقت غیررسمی مردی درآمدم که دیگران تصور کنند ازدواج کرده ام، اما اکنون خانواده ام در حالی به این ماجرا و رفتار‌های من مشکوک شده اند که من به طور ناخواسته باردار شده ام و از یک رسوایی بزرگ می‌ترسم چرا که آن مرد نیز هرگونه ارتباطش با من را انکار می‌کند و ... شایان ذکر است به دستور سرهنگ مجدی (رئیس کلانتری سجاد مشهد) اقدامات مشاوره‌ای برای این زن جوان درحالی در دایره مددکاری اجتماعی کلانتری آغاز شد که چهره پشیمان و چشمان اشکبار او حکایت از قصه‌ای تلخ و عبرت آموز داشت.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: خراسان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث سرگذشت زندگی همین دلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز رازی برفی است

 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه شماره یک نوروزی اعلام کرد: طبق رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان با فعالیت سامانه بارشی، شاهد بارش پراکنده باران در اکثر نقاط استان هستیم و از ساعاتی قبل بارش برف در پایانه مرزی رازی در شهرستان خوی آغاز شده است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در این اطلاعیه از کاربران جاده‌ای درخواست کرد قبل از آغاز سفر با استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ و یا تماس تلفنی با این سامانه اطلاعات کافی از وضعیت راه‌ها را به دست آورده و نسبت به انجام سفر اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تعقل مؤمن را از گزند معاصی دور می‌کند
  • قتل سه بی‌گناه توسط مرد بی‌خانمان
  • قتل ۳ بی‌گناه توسط مرد بی‌خانمان
  • مرز رازی برفی است
  • آغاز بارش برف در مرز رازی خوی
  • مأیوس نکردن گناه‌کاران + فیلم
  • ماهیانه به بیش از ۲۱ هزار نفر در بیمارستان رازی سراوان خدمات ارائه می‌شود
  • خداوند گناهان برخی انسان‌ها را نمی‌بخشد
  • چگونه استغفار کنیم؟
  • ایران صادر کننده برتر پادزهر به عراق