Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دوم و سوم دی ماه مجوز ۱۸۵ تک آهنگ و ۱۶ آلبوم را صادر کرد.

به گزارش برنا، دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دوم و سوم دی ماه مجوز ۱۸۵ تک آهنگ و ۱۶ آلبوم را صادر کرد.

آلبوم‌های «روشن‌تر از خاموشی» به آهنگسازی «استاد حسین علیزاده» و صدای «استاد شهرام ناظری»، «فصل تازه» با صدای «احمد نباتی یزدی» و آهنگسازی محمدرضا چراغعلی، هم سان و هم سکوت به آهنگسازی استاد حسین علیزاده و نوازندگی گروه رامبرانت تریو از جمله آلبوم‌هایی هستند که در این دو هفته مجوز انتشار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبوم نوازندگان سرزمین آفتاب شامل قطعاتی از بزرگان موسیقی که توسط محسن قلندری نوازندگی و صدابرداری شده است، نیز مجوز انتشار گرفت.

دو تک آهنگ «توبه حلاج» و «باز آمدم» با صدای وحید تاج و موسیقی‌های شایان کریمی و فرید الهامی از جمله تک آهنگ‌هایی است که در دو هفته اخیر مجوز انتشار گرفتند.

گزارش صدور مجوز هفتگی دفتر موسیقی هر هفته در قالب خبر منتشر می‌شود. برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین علیزاده شهرام ناظری موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آلبوم سوم دی ماه روشن تر از خاموشی مجوز انتشار تک آهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر خوش‌نویسی لرستان درگذشت

استاد محمدصادق سیف، پدر خوش‌نویسی لرستان، پس از ۵۵ سال خلق نگاشته‌های گران‌سنگ درگذشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدصادق سیف، از نخستین مؤسسان انجمن خوش‌نویسان لرستان، بیش از پنج دهه در بوستان و گلستان شعر و هنر خرامید و سرانجام روز گذشته در سن 88سالگی درگذشت.

او که با کلمه و حرف که آسمانی است سروکار داشت صدها شاگرد را با روح هنر خوش‌نویسی آشنا کرد تا این هنر آمیخته در روح و روان آدمی و تاریخ کهن لرستان ماندگار شود.

محمدصادق سیف، در سبک‌های خوش‌نویسی به‌ویژه در خطوط ثلث و نستعلیق سرآمد بود؛ مقام‌های موسیقی را می‌شناخت و نوازندۀ عود بود. در آیین اختتامیۀ پانزدهمین جشنوارۀ ملی خوشنویسی رضوی به‌ پاسداشت بیش از 50سال هنر خوش‌نویسی از استاد محمدصادق سیف تجلیل شد.

رضا نیازی، معاون هنری و‌ امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت که محمدصادق سیف، پدر معنوی خوش‌نویسی این استان و مؤسس انجمن خوش‌نویسان خرم‌آباد بود که 50سال در عرصۀ هنر درخشید.

او اضافه کرد که استاد محمدصادق سیف، مقام‌ها و الحان موسیقی را می‌شناخت و بر دستگاه‌های موسیقی ایرانی، مقام‌های موسیقی عربی و لحن‌های قرآنی تسلط داشت.

معاون هنری و‌ امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد لرستان تأکید کرد که استاد محمدصادق سیف در خط ثلث نگاشته‌های گران‌سنگی را آفرید که برخی از این آثار در سنگ‌قبرهای قبرستان خضر خرم‌آباد ماندگار شده‌است.

نیازی گفت که جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری پدر خوش‌نویسی لرستان اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • پخش آواز استاد بنان آن هم در کنسرت راک تام یورک معروف (فیلم)
  • ساری آقجیک یا دامن کشان با صدای آراز داره منتشر شد
  • «ساری آقجیک» با صدای «آراز داره» منتشر شد
  • بشنوید/ بازخوانی قطعه «دامن‌کشان» در آستانه نوروز
  • تک‌آهنگ «ساری آقجیک» پیش روی مخاطبان قرار گرفت
  • پدر خوش‌نویسی لرستان درگذشت
  • جنجال دوباره صداوسیما در برنامه زنده؛ پخش آهنگ «هیچکس»
  • صوت/ دعای عهد با صدای استاد فرهمند
  • ماجرای انتشار اسناد تخلف قابل تامل در مجموعه تحت مدیریت آیت‌الله صدیقی و سوالی مهم از آیت‌الله و دفتر او
  • عباس قادری کیست؟/ لیستی از ترانه و آهنگ های عباس قادری