Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@02:47:36 GMT

بایرلورکوزن 0-1 اونیون برلین؛ در سراشیبی سقوط

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۴۸۷۲

تیم شهر برلین می خواهد مثل سایر تیم های پایتخت نشین اروپایی بزرگی کند؛ آن ها با شکست دادن بایرلورکوزن، به رده چهارم بوندسلیگا رسیدند

بایرلورکوزن همچنان نتایج ضعیفی می گیرد؛ آن ها که تا چهار هفته پیش صدرنشین بوندسلیگا بودند، حالا چهار هفته است که پیروز نشده اند و در خطر از دست دادن جایگاه سوم هستند.

گزارش در حال تکمیل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس حمید درخشان در طرفداری: من و کالدرون مثل هم حرف زدیم، به من حمله کردند، به او آفرین گفتند! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ نیکو کواچ از هدایت وولفسبورگ برکنار شد

نتایج ضعیف نیکو کواچ با وولفسبورگ سرانجام منجر به اخراج او شد

 

طرفداری | وولفسبورگ در 11 بازی خود در بوندسلیگا طعم پیروزی را نچشیده و روزهای بحرانی‌ای را سپری می‌کند. شرایط آن‌ها در هفته‌های اخیر نیز بهتر نشد و حال پس از سه شکست متوالی، دیگر دوران نیکو کواچ روی نیمکت گرگ‌ها تمام شده است.

با اعلام رسمی وولفسبورگ؛ این باشگاه به همکاری خود با نیکو کواچ پایان می‌دهد. پس از شکست 3-1 مقابل آگزبورگ در هفته بیست‌وششم بوندسلیگا، پس از بررسی شرایط و نارضایتی از پیشرفت و همچنین روند ضعیف تیم، سران وولفسبورگ تصمیم به قطع همکاری با کواچ گرفتند.

کواچ سرمربی سابق بایرن مونیخ وقتی در سال 2022 هدایت وولفسبورگ را بر عهده گرفت، انتظارات بالایی از او وجود داشت اما به خصوص در فصل جدید، عملکرد این تیم به هیچ عنوان در حد انتظارات نبود. وولفسبورگ اکنون تنها با 6 امتیاز فاصله نسبت به منطقه سقوط، در رتبه چهاردهم جدول بوندسلیگا قرار دارد.

اسکای آلمان گزارش داده رالف هازن هوتل سرمربی سابق ساوتهمپتون، بو اسونسون سرمربس سابق ماینتس و ماتیاس یایسله سرمربی جوان آلمانی که اکنون هدایت الاهلی را بر عهده دارد از گزینه‌های وولفسبورگ برای پر کردن جای خالی کواچ هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • گل های بازی فرایبورگ 2-3 بایرلورکوزن (بوندسلیگا 2023/24)
  • اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از رژیم صهیونیستی
  • اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از صهیونیست‌ها
  • فرایبورگ 2-3 بایرلورکوزن؛ یک پیروزی سخت و رویایی که هر هفته واقعی‌تر می‌شود
  • فرایبورگ - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • رسمی؛ نیکو کواچ از هدایت وولفسبورگ برکنار شد
  • محبوبیت رهبران فرانسه در سراشیبی سقوط
  • جشنواره گل باواریایی‌ها در خانه دارمشتات
  • دارمشتات - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی
  • سقوط چهار پله‌ای سرعت اینترنت ثابت در ایران