Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@09:48:51 GMT

خواص غیرقابل انتظار پوست سیب

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۴۸۸۲

میوه سیب به طعم خوشمزه‌ مشهور است اما بسیاری از مردم از فوائد زیاد «پوست سیب» برای سلامتی بی‌خبر هستند. ناطقان: به نقل از شاشه نیوز، متخصصان تغذیه همیشه توصیه می‌کنند قبل از خوردن سیب پوست آن‌ها را نگیرید. اما آن‌ها در همین حین بر اهمیت شستشوی خوب آن به منظور پاک کردن آلودگی‌ها و آفت کش‌ها تأکید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فواید پوست سیب برای چربی سوزی

مهمترین خاصیت پوست سیب سوزاندن چربی‌های زائد است؛ اما این تنها خاصیت آن نبوده و بلکه به عضله سازی، کنترل و جلوگیری از بازگشت وزن اضافه کمک می‌کند. این ماده حاوی اسید اورسولیک است که آسیب عضلانی و سطح بالای کلسترول مضر و قند خون را محدود می‌کند.

در آزمایشی که بر روی موش‌ها در دانشگاه «آیووا» در ایالات متحده آمریکا انجام شد، مشخص گردید که این جوندگان پس از خوردن پوست سیب، در سطح عضلانی فعالیت و قدرت بیشتری دارند. همچنین متخصصان مشاهده کردند که سطح مواد چربی مانند کلسترول مضر در جریان خون آن‌ها کاهش یافته است.

خواص غیرقابل انتظار پوست سیب برای سلامتی

خوردن سیب با پوست، روند سوزاندن کالری و از دست دادن وزن زائد را تسریع کرده و به تقویت عضلات کمک می‌کند.متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند به عنوان بخشی از یک سبک زندگی سالم که مبتنی بر خوردن یک رژیم غذایی متنوع و فاقد چربی و قند است، حتما در رژیم غذایی خود از سیب استفاده کنید، همچنین به طور منظم ورزش کنید، به مقدار کافی آب بنوشید و در شب حتما ۷ تا ۸ ساعت بخوابید؛ اگر این قواعد را رعایت کنید، خواهید دید که پوست سیب چگونه به کاهش وزن و چربی سوزی در بدن شما کمک می‌کند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: خواص ، پوست سیب ، فوائد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خواص پوست سیب فوائد پوست سیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از ۵ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر صالحی فرد در تشریح گزارش فعالیت‌های مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان در برنامه "سلامت نوروزی" و "سلامت رمضان" از ۱۵ تا ۲۳ اسفنذماه ۱۴۰۲ اظهار داشت: در این مدت کل بازرسی از مراکز و اماکن ۱۶ هزار و ۵۲۹ مورد بوده است.

وی افزود: در این بازرسی ها ۷۵ متصدی متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد، همچنین ۲ واحد متخلف پلمب گردید.

دکتر صالحی فرد تعداد بازرسی مشترک با سایر ادارات را ۲۷۳ مورد اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح ۴۰۶ مورد بازرسی از سامانه‌های آبرسانی و ۱۵۰ مورد نمونه برداری از مواد غذایی انجام شده است.

وی از معدوم سازی ۵ هزار و ۴۸ کیلوگرم مقدار مواد غذایی در قالب اجرای این طرح در استان خبر داد و گفت: ۵۴ مورد بازرسی از مراکز اقامتی و پایانه‌های مسافربری، ۸۳۴ مورد بازرسی از مراکز مذهبی و اماکن بین راهی، ۱۱ هزار و ۲۸۱ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۴ هزار و ۸۷ مورد بازرسی از اماکن عمومی از دیگر اقدامات به همت بازرسان سلامت محیط و کار صورت گرفته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین در این مدت، ۷ هزار و ۳۶۷ مورد سنجش پرتابل سطوح و مواد غذایی، ۵هزارو ۶۷۳ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی و ۲۶۸ مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی در استان انجام شد.

دکتر صالحی فرد گفت: تاکنون به ۲۳۷ مورد از شکایات مردمی و سامانه بهداشت ۱۹۰ در استان نیز رسیدگی شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885091

دیگر خبرها

  • خواص شگفت انگیز خوردن آب داغ که نمی‌دانستید
  • با مصرف این گیاه یک معده، روده و رحم سالم داشته باشید
  • بازدید از مزرعه گلرنگ در شهرستان زارچ
  • ابداع فناوری چاپ سه‌بعدی زیستی از بافت چربی
  • معدوم سازی بیش از ۲۳ هزار کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در طبس
  • ابداع فناوری چاپ سه بعدی زیستی از بافت چربی
  • معدوم سازی بیش از ۵ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چهارمحال وبختیاری
  • قبل از ورزش غذا بخوریم یا بعد از ورزش؟
  • آکنه بالای ۵۰ سالگی؟ در اینجا نحوه خلاص شدن از شر لکه‌های پوستی دوره یائسگی آمده است
  • چرا جمینای پاسخ سوالات انتخاباتی را نمی‌دهد؟