Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@13:59:47 GMT

بخشی از آتش‌سوزی جنگل اشکته‌چال رامسر مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۴۸۹۰

بخشی از آتش‌سوزی جنگل اشکته‌چال رامسر مهار شد

عبدالرضا سنگاری که جمعه شب به رامسر آمد در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در باره آخرین وضعیت آتش سوزی جنگل منطقه اشکته چال افزود : آتش آن بخش از جنگل که امکان حضور نیروهای امدادی فراهم بوده با کمک بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای امدادی ، مردمی ، دهیاران  و هلال احمر مهار شده است.

وی گفت‌: بخش دیگری از مناطق آتش سوزی صعب العبور است و با توجه به این که آتش شب هنگام شروع شده امکان اعزام همه نیروها وجود ندارد و تنها نیروهای آموزش دیده برای مهار آتش سوزی اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنگاری ابراز امیدواری کرد که با اعزام نیروهای آموزش دیده یگان ویژه منابع طبیعی به منطقه حادیه دیده ، آنها بتوانند هر چه زودتر آتش را خاموش کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل تاریکی هوا امکان تخمین وسعت آتش سوزی وجود ندارد،‌ گفت: با توجه به اینکه آتش سوزی منطقه به صورت سطحی است می توان امیدوار بود تا با امکانات موجود و توانایی نیروهای مستقر در منطقه هر چه زودتر مهار شود و جای نگرانی نیست.

۹ فقره آتش سوزی در غرب مازندران 

مدیرکل منابع طبیعی مازندران منطقه نوشهر همچنین از ۹ فقره آتش سوزی از روز گذشته تا کنون در جنگل های این منطقه خبر داد و گفت که مساحتی حدود چهار تا پنج هکتار از عرصه های جنگلی در آتش سوخته است.

وی با تاکید بر اینکه عامل انسانی موجب بروز چنین حوادثی در منطقه شده است ، از مسافران و مردم منطقه خواست در صورت برافروختن آتش در جنگل های منطقه حتما نسبت به خاموش شدن آن اطمینان حاصل کنند چرا که با توجه بر وجود برگ های پائیزی و  خشک بودن سطح زمین و وزش باد ، امکان شعله ور شدن آتش وجود دارد.

برچسب‌ها آتش سوزی منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری رامسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران آتش سوزی منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری رامسر اخبار کنکور آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسقط: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند

وزیر خارجه عمان با اشاره به این‌که ایران بخشی مهمی از منطقه است تاکید کرد که این کشور می‌تواند نقشی موثر در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند.

به گزارش ایسنا، بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان در اظهاراتی با تاکید بر این‌که جنبش حماس باید بخشی از هرگونه راه‌حل در فلسطین باشد، گفت: معتقدیم که رابطه قوی میان تنش‌ها در دریای سرخ و تجاوزهای اسرائیل به نوار غزه وجود دارد و توقف جنگ منجر به بازگشت امنیت کشتیرانی در دریای سرخ خواهد شد.

وی در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان تاکید کرد: برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح در خاورمیانه که منجر به آتش‌بس و سپس رسیدن به راه‌حل دو دولتی در فلسطین شود، امری مهم و ضروری است.

البوسعیدی خاطرنشان کرد که آمریکا می‌تواند در راستای آتش‌بس و برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح نقش ایفا کند.

وزیر خارجه عمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: ایران بخشی مهم از منطقه است و می‌تواند نقش موثری در راستای آتش‌بس در غزه و ایجاد صلح در منطقه ایفا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مزرعه سبز گردشگری ایران/ دالان بهشت در رامسر
  • مسقط: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند
  • مهار آتش سوزی در مجتمع بنکداران اهواز
  • عملیات مهار آتش در مجتمع بنکداران اهواز
  • مهار آتش سوزی در دو واحد صنعتی در دزفول
  • ادامه عملیات مهار آتش در مجتمع بنکداران اهواز+عکس
  • «اوستیای جنوبی» در فکر پیوستن به خاک روسیه
  • حریق در استودیوی قدیمیِ مصر مهار شد؛ تحقیقات آغاز شده است
  • مهار آتش‌سوزی و آزادسازی افراد محبوس در یکی از مجتمع‌های مسکونی زنجان 
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی زنجان مهار شد