Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبنم فرشادجو، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، تحصیل کرده در رشته‌ هنرهای نمایشی، سابقه حضور در فیلم، سریال و تئاترهای متعدد را دارد و عمده فعالیت او نیز مربوط به نمایش‌ روی صحنه می‌باشد. این هنرپیشه در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش تصاویری قدیمی از خود و سایر هنرمندان هم دوره‌اش در زمینه تئاتر را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته و از این طریق تولد علی رفیعی، کارگردان سینما و تئاتر را نیز تبریک گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشادجو در صفحه‌اش نوشت:

"سال ۱۳۷۸ نمایش عروسی خون در تالار وحدت. سال ۱۳۸۲ نمایش در مصر برف نمی بارد در تئاتر شهر. کارگردان هردو آقای دکتر علی رفیعی که مفتخرم شاگردیشونو کردم و در دو نمایش بی نظیر ایشون براشون بازی کردم. امشب تولدشونه و خوشحالم از مبارکی میلادشون. سلامت باشن به امید خدا"

بیشتر بخوانید

کودکی جمیله شیخی در قاب مجازی آقای بازیگر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان شبنم فرشادجو بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر تئاتر عکس قدیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنظیم سند تحول تئاتر و تاسیس بنیاد تئاتر ملی قابل تحسین است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسرو پناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با ارسال پیامی خطاب به هنرمندان و دست‌اندرکاران تئاتر، تشکر و قدردانی خود را از تلاش ارزشمند آنها در مسیر ارتقای سطح فرهنگ جامعه، اعلام کرد.

در متن این پیام آمده است:‌ «به نام خداوند بخشنده و مهربان، وَمَنْ تَطَوَّعَ خَیْرًا فَإِنَّ اللَّهَ شَاکِرٌ عَلِیمٌ، بر خود لازم می‌دانم در این ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و ضیافت خداوندی و در روزهایی که به استقبال بهار طبیعت می‌رویم از تلاش‌ها و کوشش‌های ارزشمند و مداوم همه هنرمدان تئاتر در سراسر کشور و مدیران و خدمت‌گزاران این عرصه به ویژه اداره‌کل هنرهای نمایشی، مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام کنم.

رشد و ارتقای هنر شریف و تاثیرگذار تئاتر مستلزم همکاری و مشارکت همه هنرمندان و به خصوص مستلزم تدابیر، برنامه‌ریزی آگاهانه و تلاش‌های سخت و دلسوزانه مدیران تئاتری است که با توجه به نیاز فرهنگی کشور، با پشتکاری ستودنی و فعالیتی سخت‌کوشانه از پساکرونا تا اکنون توانسته‌اند جان دوباره‌ای به هنرهای نمایشی بدهند و با فراهم آوردن بستری مناسب برای فعال‌کردن هنرمندان نجیب هنرهای نمایشی، رونق فزاینده‌ای ایجاد کنند.

با نگاهی به آمار و ارقام موجود در سامانه‌های نمایشی می‌توان به تعدد تولیدات، اجراها، برگزاری منظم جشنواره‌های متنوع و مختلف و البته حضور پر رنگ تماشاگران فهیم میهن اسلامی در این دوره زمانی استناد کرد.

تنظیم سند تحول در هنرهای نمایشی و همچنین تاسیس بنیاد تئاتر ملی ایران، که در دست راه‌اندازی است، از دیگر مواردی است که قابل تحسین است و باید به آنها اشاره کرد.

انشاالله با مساعدت و دلسوزی‌هایی که از جناب آقای دکتر اسماعیلی، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی سراغ داریم، در سال آینده و در سال‌های پیش رو، شاهد درخشش بیشتر حوزه هنرهای نمایشی کشور باشیم؛ چرا که این هنر زنده یکی از ابزارهای مولد در مسیر ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه بوده و هنری است که به خوبی می‌تواند از ایجاد آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

در پایان ضمن تقدیر دوباره از همه تلاشگران هنرهای نمایشی‌، برای هنرمندان عزیز این عرصه و مردم آگاه، فهیم و شریف ایران اسلامی در سال ۱۴۰۳ آرزوی صحت و سلامتی و برکت دارم.

و السَّلامُ عَلَیْکُم ورَحْمَةُ اللهِ وَبَرَکاتُهُ.»

کد خبر 6058595 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • قدردانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تنظیم سند تحول تئاتر
  • گسترش مخاطبان تئاتر با اجرای آثار جشنواره رضوی در شهرهای مختلف
  • تنظیم سند تحول تئاتر و تاسیس بنیاد تئاتر ملی قابل تحسین است
  • «رویای آمریکایی» و چند کتاب دیگر
  • روی صحنه «برف» می‌آید
  • تنظیم شیوه‌نامه اجرا برای سالن‌های اداره کل هنرهای نمایشی
  • شورای سیاستگذاری تشکیل و شیوه‌نامه اجرا تنظیم می‌شود
  • «تگرگ» درباره تردید و تحیر کلید خورد/ «دوتایی» آماده نمایش شد
  • «او» از علی حیاتی در هندوستان روی پرده رفت
  • مهم‌ترین نشانه‌های آسیب به دینداری در آیات و روایات