Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «آلن بن دیوید» تحلیلگر و مفسر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی جمعه در مقاله خود در روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشت: حزب الله لبنان تاکنون موفق شده است که موشک‌های نقطه زن میان برد و دور برد را انبار کند.

وی گفت: حزب الله به هرگونه حمله اسرائیل به خاک لبنان با آتش پاسخ خواهد داد.

این تحلیلگر صهیونیست موشک‌های نقطه زن حزب الله لبنان را تهدید راهبردی برای رژیم صهیونیستی دانست و در عین حال اذعان کرد که همه تلاش‌های این رژیم برای جلوگیری از دستیابی حزب الله به این موشک ها ناکام مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ارتش اسرائیل تهدید موشک‌های نقطه زن در لبنان علیه اسرائیل را راهبردی می‌داند و قدرت این موشک‌ها می‌تواند سامانه‌های راهبردی اسرائیل را فلج کند و حزب‌الله با این موشک‌ها می‌تواند پایگاه «هکریا» در تل‌آویو را هدف قرار دهد که مقر وزارت اطلاعات و ستاد مشترک ارتش در آنجا قرار دارد.

این کارشناس امور نظامی رژیم صهیونیستی گفت: در سالهای بعد از عقب نشینی از لبنان، ارتش اسرائیل با تمسخر به مسلح شدن سریع حزب الله نگاه می‌کرد و به خودش می گفت که موشک‌ها در انبارها زنگ خواهند زد اما در سال ۲۰۰۶ میلادی، عملا هزاران عدد از این موشک‌ها ناگهان بر سر ما فرود آمدند.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی تاکید کرد که تعداد موشک‌های نقطه زن مقاومت دو برابر سال قبل شده است و هر هدفی در امتداد مساحت فلسطین اشغالی را که بخواهیم، می‌توانیم با دقت هدف قرار دهیم.

برچسب‌ها تل آویو حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تل آویو حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی تل آویو حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی اخبار کنکور موشک های نقطه زن رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تمسخرآمیز رسانه‌های صهیونیستی به تهدیدات علیه لبنان/ این اسرائیل است که به «عصر حجر» برگشت

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تهدیدات مقامات صهیونیست درباره بازگرداندن لبنان به عصر حجر را به تمسخر گرفته و اعلام کردند اکنون شهرک‌های اسرائیلی هستند که در خاموشی رفته و به عصر حجر برگشته‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بعد از تهدیدات و لفاظی‌های پوچ سران رژیم اشغالگر درباره حمله گسترده به لبنان، رسانه‌های عبری امروز شنبه اظهارات مقامات صهیونیست را که لبنان را تهدید به بازگشت به «عصر حجر» می‌کردند، به سخره گرفتند.

در این زمینه شبکه «حداشوت بزمان» رژیم صهیونیستی کلیپی از حملات شدید حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی را که رسانه‌های مقاومت اسلامی لبنان منتشر کرده بودند، باز نشر کرد و همراه با آن صدای مقامات اسرائیلی و در راس آنها «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم را منتشر و با لحنی کنایی اعلام کرد: «چه کسی، چه کسی را به عصر حجر برمی‌گرداند»؟

رئیس شهرک مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی هم در این زمینه گفت که گالانت لبنان را تهدید به بازگشت به عصر حجر می‌کند و این درحالی است که شهرک‌های ما بدون برق هستند و درواقع ما هستیم که به عصر حجر برگشته‌ایم.

خسارت‌های بی‌سابقه شمال فلسطین اشغالی در ماه فوریه با تشدید حملات حزب‌اللهدر شمال فلسطین اشغالی چه خبر است؟ فرار نظامیان اسرائیل از موشک‌های حزب‌الله

در پی ادامه درگیری‌ها در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی و تشدید عملیات‌های حزب‌الله در سطح کمی و کیفی علیه مواضع دشمن در شمال اراضی اشغالی، رسانه‌های عبری گزارش دادند که شهرک‌نشینان در شمال خسته و وحشت زده هستند و دیگر تحمل ادامه جنگ را ندارند.

روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت در گزارشی به این منظور اعلام کرد که شهرک‌نشینان شمال خسته و عصبی هستند و مدام سوال می‌کنند که برای پایان دادن به کابوس موشک‌های حزب‌الله چه باید کرد.

این رسانه عبری به نقل از یک شهرک‌نشین صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی در یکی از شهرک‌های الجلیل اعلام کرد: اسرائیلی‌ها در شمال در میان موشک‌های حزب‌الله زندگی می‌کنند و وضعیت وحشتناک است.

به گزارش یدیعوت آحارانوت، بیش از 60 هزار نفر از ساکنان شهرک‌های الجلیل از ماه اکتبر (آغاز نبرد طوفان الاقصی) آواره شده‌اند و در شهرک‌های دیگر زندگی می‌کنند. از ماه اکتبر جامعه شمالی اسرائیل (فلسطین اشغالی) از هم پاشیده و بسیاری از مشاغل تعطیل شده‌اند و ساکنان اینجا به شهرک‌های دیگر پناه برده‌اند.

رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند که بزرگترین دستاورد حزب‌الله در شمال اسرائیل (فلسطین اشغالی) این بود که 100 هزار اسرائیلی را از خانه‌هایشان آواره کرد. تا زمانی که جنگ در غزه ادامه داشته باشد، ساکنان شهرک‌های شمالی درواقع گروگان حزب‌الله خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «هوش مبارزاتی» و «قدرت نرم»؛ ۲ سلاح حزب‌الله در نبرد با صهیونیسم
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • تلاش هوکشتاین برای نجات اسرائیل از ضربات ویرانگر حزب الله
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل
  • حزب‌الله لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی رژیم اسرائیل را هدف قرار داد
  • حمله گسترده حزب الله به 9 پایگاه ارتش اسرائیل/قرار گرفتن ۸۰۰۰ جسد فلسطینی زیر آوارهای غزه
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • حمله گسترده حزب الله به 9 پایگاه ارتش اسرائیل
  • واکنش تمسخرآمیز رسانه‌های صهیونیستی به تهدیدات علیه لبنان/ این اسرائیل است که به «عصر حجر» برگشت
  • تمسخر گالانت توسط رسانه‌های عبری