Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده 90 درصد مردم آمریکا با حملات روز 6 ژانویه (17 دی ماه) به کنگره ابراز مخالفت کرده و هفتاد درصد نیز گفته‌اند که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور دست کم باید مسئولیت بخشی از این رویداد را بر عهده بگیرد.

در این نظرسنجی که توسط ای‌بی‌سی نیوز/واشنگتن پست انجام شد، 56 درصد از پرسش‌شوندگان از تلاش‌های کنگره برای محروم کردن ترامپ از شرکت در انتخابات بعدی در آمریکا حمایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین 44 درصد در این نظرسنجی ملی گفته‌اند که ترامپ باید به دلیل تحریک طرفدارانش برای حمله به کنگره محاکمه شود و 66 درصد نیز گفته‌اند که بیانیه‌ها و اقدامات ترامپ پس از انتخابات غیر مسئولانه بوده است.

نیمی از پرسش‌شوندگان نیز گفته‌اند که رویدادهای هفته پیش در واشنگتن اعتماد آنها به ثبات دموکراسی در آمریکا را کاهش داده است و 20 درصد نیز گفته‌اند که درباره آینده سستم دولت آمریکا بدبین هستند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: نظرسنجی آمریکا استیضاح محاکمه ترامپ نیز گفته اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر جریان‌های سیاسی در عراق خواهان بیرون کردن آمریکایی‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «هثیم الخزعلی» کارشناس امنیتی عراق تصریح کرد که توافقنامه راهبردی امضا شده میان عراق و آمریکا به عدم مصونیت نظامیان این کشور در داخل عراق تاکید دارد.

وی در ادامه افزود: آمریکا برای نیروهای خود در تمام کشورها مصونیت قانونی می‌گیرد تا آن‌ها بتوانند بدون هیچ ترسی جرم‌های مختلفی را انجام دهند همان طور که در کره جنوبی و ژاپن شاهد آن بودیم.

الخزعلی اضافه کرد: هیچ توافق رسمی میان دولت عراق و آمریکا مبنی بر این مصونیت قانونی وجود ندارد. اکثر جریان‌های سیاسی خواهان بیرون راندن نظامیان آمریکایی از عراق هستند.

وی بیان کرد: علاوه بر این مردم عراق نیز خواهان تحقق این هدف برای تقویت امنیت و ثبات کشورشان هستند.

«نوری مالکی» رییس ائتلاف دولت قانون عراق نیز پیشتر تاکید کرده بود که جریان‌های ائتلاف چارچوب هماهنگی خواهان تعیین جدول زمانی مشخص برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق هستند.

نوری مالکی ادامه داد: عراق به حضور نیروهای ائتلاف بین المللی آمریکا در این کشور نیازی ندارد.

کد خبر 6057008

دیگر خبرها

  • ترامپ و بایدن؛ کدام یک شانس بیشتری برای پیروزی دارد؟
  • ترامپ بار دیگر رویکرد بایدن در قبال اسرائیل را به باد انتقاد گرفت
  • اکثر جریان‌های سیاسی در عراق خواهان بیرون کردن آمریکایی‌ها هستند
  • تهدید ترسناک ترامپ ؛ اگر رئیس‌جمهور نشوم ...
  • اکثر شهروندان آلمانی هیچ نقطه قوتی در دولت ائتلافی نمی‌بینند
  • ‌ولایت مداری و حمایت از نظام‌ مهمترین دلیل مشارکت سمنانی ها در انتخابات
  • گزارش استیمسون؛ ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد | سعودی‌ها و اماراتی‌ها ممکن است به ترامپ توصیه کنند که...
  • استقبال اندک سیاه پوستان دموکرات از پیام انتخاباتی کمپین بایدن درباره ترامپ
  • آیا مردم غزه هنوز از حماس حمایت می‌کنند؟
  • مثلث فروپاشی دموکرات‌ها