Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@15:36:43 GMT

راز سرقت مرده از قبرستان ! + عکس 2 مرد بازداشت شده

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۴۹۴۲

راز سرقت مرده از قبرستان ! + عکس 2 مرد بازداشت شده

راز سرقت های سریالی و عجیب دو مرد از مرده های قبرستان فاش شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دی ان ای ته سیگاری در قبرستان راز دزدیده شدن یک مرده را از قبرستان افشا و دو مرد را در دام پلیس انداخت.

در پی دستگیری متهمان پرونده اعتراف کردند که برای راه اندازی یک فرقه ای خاص مرده را از قبرستان فلوریدا دزدیدند و هرگز تصور نمی کردند که ته سیگاری که در محل ارتکاب جرم جا گذاشته بودند راز سر به مهرشان را فاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش پلیس متهمان سرقت های زیادی طی ماه های گذشته از قبرستان انجام داده بودند.

این دو علاوه بر سرقت مرده از خاک مقدار زیادی اشیا مردگان را نیز از قبرها بیرون آورده بودند.

گفتنی است که هر دو مجرم از طریق آب دهان باقی مانده روی سیگار و دی ان ای شناسایی شدند و در حال حاضر در زندان هستند تا به زودی مجازاتی برایشان در نظر گرفته شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت دی ان ای اخبار حوادث سرقت مردگان عکس مرده قبرستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل دستگیری مرد مادر کرونا عکس دختر ایران قیمت تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی نجفی صالح در تشریح این خبر گفت: روز گذشته و حین گشت زنی مأموران کلانتری ۱۶ مدنی شخصی را در حال خروج از یک ساختمان در حال ساخت مشاهده کردند.

وی در ادامه افزود: با توجه به سابقه سرقت از این ساختمان‌ها در سنوات گذشته مأموران این فرد را دستگیر و با اموال مکشوفه به کلانتری منتقل که با انجام تحقیقات خاص پلیسی به ۲ فقره سرقت دیگر از ساختمان‌های در حال ساخت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ نجفی در پایان گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

کد خبر 6078224

دیگر خبرها

  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند
  • دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان
  • آزادی ۱۵۰ بازداشتی اهل غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی ۱۵۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد+ تصاویر
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • یک پدیده عجیب فضایی
  • دستگیری سارق باغات و کشف ۵ فقره سرقت در همدان