Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@03:35:04 GMT

پارما به دنبال جذب مهدی بن عطیه

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۴۹۷۱

پارما برای بازگرداندن بن عطیه به سری آ در تلاش است.

مهدی بن عطیه، مدافع مراکشی الدحیل قطر، مورد توجه پارما قرار گرفته است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، پارما که یکی از تیم های قعر نشین جدول سری آ است، برای تقویت خط دفاعی خود به جذب مهدی بن عطیه فکر می کند. تماس ها بین طرفین آغاز شده و پارما تلاش می کند این بازیکن 33 ساله را برای ترک الدوحیل متقاعد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارما امیدوار است بتواند بن عطیه را پس از دو سال به ایتالیا بازگرداند.

همچنین بخوانید: مهدی بن عطیه از الدحیل جدا می شود؛ جنوا مقصد احتمالی

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس حمید درخشان در طرفداری: من و کالدرون مثل هم حرف زدیم، به من حمله کردند، به او آفرین گفتند! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی بن عطیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای لقب هالیوود-راک در WWE چیست؟

هالیوود-راک یکی از کاراکترهای محبوب WWE در اوایل قرن 21 بود.

کنسرت راک، به عنوان یکی از جاذبه‌های WWE در ابتدای قرن 21، دوباره و پس از نزدیک به یک دهه در اسمکدان این هفته اجرا شد. به دنبال Hell turn (تغییر یک کاراکتر محبوب به منفور) او که از چند هفته پیش شروع شد، سرانجام WWE تصمیم گرفت تا از آهنگ ورودی قدیمی او که به دوران کاراکتر هالیوود-راک مربوط می‌شد نیز استفاده بکند.

طرفداری | کاراکتر هالیوود-راک به سال 2002 برمی‌گردد، یعنی زمانی که راک در ابتدای دوران بازیگری خود بود. او در سامراسلم مقابل براک لزنر جوان قرار گرفت و کمربند قهرمانی WWE را به او واگذار کرد. هواداران از ناتوانی راک در بازپس‌گیری کمربند و ترک کمپانی به مقصد هالیوود ناراحت بودند. یک سال بعد، راک با ظاهری جدید به WWE برگشت. مدل موی بازکات، عینک آفتابی، جلیقه مشکی چرم، شلوار و یک موزیک ورودی جدید از او کاراکتری کاملا متفاوت ساخته بود و او این کاراکتر جدید را هالیوود-راک نامگذاری کرد.

با درنظر گرفتن این حقیقت که او از محبوبیت بسیار بالایی در میان هواداران برخوردار بود، این نخستین بار پس از اتیتود ارا بود که راک در قامت یک کاراکتر هیل مقابل دوربین WWE ظاهر شد. شروع آنچه چند روز قبل به عنوان کنسرت راک مشاهده کردید نیز به همین دوره برمی‌گردد. در همین دوران بود که دارنده چند عنوان قهرمانی جهان دوباره درگیری قدیمی خود با استون کلد استیو آستین را از سرگرفت و ماحصل این اتفاق بازی مشهور این دو در رسلمنیا 19 بود. راک طی این دوران همچنین درگیر استوری‌لاینی ماندگار با هالک هوگن شد و حضور این دو فوق ستاره به تنهایی کافی بود تا هر هفته ورزشگاه‌های میزبان رویدادهای WWE به مرز جنون و انفجار برسند.

 سال 2004، قهرمان مردم به طور رسمی و به دنبال پایان قراردادش با جدایی از WWE تمام وقت خود را صرف هالیوود کرد. پس از آن تنها هر از گاهی شاهد حضورهایی مقطعی از این فوق ستاره در تلویزیون WWE بودیم. به دنبال اجراهای اخیر این فوق ستاره 51 ساله در شوی اسمکدان، ستارگان و افراد زیادی در پشت صحنه طبق گزارش‌ها نارضایتی خود را ابراز کرده‌اند. آنها حس می‌کنند که راک از آزادی عملی فرای قانون برخوردار است که می‌تواند آزادانه هرچه می‌خواهد بگوید و بدون توجه به محدودیت زمانی برنامه، زمان اجراهای خود را طبق میل‌اش افزایش می‌دهد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • لیست جدید قهرمان جام ملت‌ها اعلام شد
  • محمد محمدی مدیرعامل سایپا شد
  • ماجرای لقب هالیوود-راک در WWE چیست؟
  • استقلال ۱ - ۰ هوادار/ آبی‌پوشان به دنبال تثبیت صدرنشینی
  • استقلال ۱ - ۰ هوادار / آبی پوشان به دنبال تثبیت صدرنشینی
  • گزارش زنده: هوادار 0-0 استقلال
  • تیراندازی در واشنگتن/ ۲ نفر کشته و ۵ تن زخمی شدند
  • حمایت از طرح های اشتغالزایی با اولویت و جدیت بیشتری دنبال شود
  • شهرداری‌های دیلم برای خدمت رسانی به مسافران تلاش کنند
  • اشغالگران آمریکایی دنبال وقت خریدن برای باقی ماندن در عراق هستند