Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به دانشگاه تهران اعلام کرد این زلزله در عمق ۱۹ کیلومتری زمین و در مرز خلیج‌فارس، جزیره قشم و حوالی کنگ در بندر لنگه به وقوع پیوست.

کانون این زلزله در موقعیت ۲۶.۶۷ عرض شمالی و ۵۵.۲۱ طول شرقی ثبت شده است. از خسارت احتمالی این زمین‌لرزه گزارشی منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورژانس کشور اعلام کرده است تیم‌های ارزیاب به مناطق کانون زمین لرزه اعزام شده‌اند.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور گفت: در زلزله بامداد امروز در هرمزگان به بیمارستان‌های استان هرمزگان آسیب نرسیده است. ۳ بیمارستان بندر خمیر، بندر لنگه و جزیره قشم در آماده باش کامل و آماده پذیرش مصدومین احتمالی زلزله هستند.

وی افزود: اورژانس دریایی نیز با ظرفیت کامل آماده خدمت رسانی به شناورهایی که احتمالا از این زلزله آسیب دیده‌اند، هستند.

تاکنون تلفاتی گزارش نشده است

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس هرمزگان به ایسنا گفت: تاکنون تلفات جانی و مالی از شهرستان‌های مختلف این استان گزارش نشده است. تیم‌های ارزیاب اورژانس در بندر کنگ و بندر خمیر مستقر شده‌اند و نیروهای اورژانس در این دو بندر و همچنین در بندر لنگه و دیگر مناطقی که احتمال وقوع پس‌لرزه‌ها در آنها وجود دارد، در حالت آماده‌باش هستند.

به گفته روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس هرمزگان، تا لحظه انتشار این خبر هیچگونه تلفاتی از جانب تیم‌های ارزیاب گزارش نشده است، اما ارزیابی‌های دقیق‌تر در مناطقی که زمین‌لرزه بیشتر در آنها احساس شده است، همچنان ادامه دارد.

کد خبر 579489 برچسب‌ها زلزله استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زلزله استان هرمزگان زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زلزله در استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز لرزه‌نگاری کشوری، این زمین لرزه در ساعت ۳۳ دقیقه بامداد دوشنبه ۲۸ اسفند در عمق ۸ کیلومتری سطح زمین در ۸ کیلومتری ”خُنْج “، ۱۹ کیلومتری ”اَرَد“ و ۳۹ کیلومتری ”محمله“، رخ داد.
تا کنون خبر‌ی از خسارات یا تلفات احتمالی، منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • زلزله‌ ۴.۴ ریشتری سرخه سمنان را لرزاند
  • زلزله ۵.۶ ریشتری در همسایه شرقی ایران
  • زلزله در همسایه شرقی ایران
  • وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری در پاکستان
  • زمین لرزه ۴/۴ ریشتری در سرخه استان سمنان
  • زمین لرزه ۴/۴ ریشتری در سرخه
  • وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری حوالی خنج فارس
  • زمین لرزه ۴ و ۶ دهم ریشتری خنج بدون خسارت
  • جزئیات زلزله ۴.۶ ریشتری حوالی خنج فارس
  • وقوع زلزله در استان فارس