Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل بیلبائو شکست خورد و از رسیدن به فینال و جام بازماند. در این بازی ادن ازارد در ترکیب اصلی زیدان قرار گرفت ولی مانند همیشه نتوانست برای رئال گلزنی کند.

مارکا در گزارشی به انتقاد شدید از ستاره بلژیکی زیدان پرداخت و او را سزاوار نیمکت نشینی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه مادریدی نوشت که ازارد به عنوان یک فوق‌ستاره، بهترین در اروپا و کسی که چلسی را به افتخار لیگ اروپا رسانده بود وارد مادرید شد. او در جام جهانی 2018 روسیه با بلژیک درخشان ظاهر شد و توانست به رده سوم این رقابت دست پیدا کند.

پس از 2 سال بازی در رئال و مصدومیت‌های پرشمار، این بازیکن اکنون دیگر نام و نشانی از آن بازیکن سابق ندارد. بازیکنی که رئال مادرید برایش 100 میلیون یورو به اضافه مبلغ‌های پاداش پرداخت ولی نتوانست سودش را در زمین مسابقه بدست آورد.

مارکا به نقل از پدراگ میاتوویچ نوشت که ازارد نباید در ترکیب اصلی رئال قرار گیرد ولی کسی که باید این تصمیم را بگیرد زیدان است.

سانتیاگو کانیزارس گفت:‌ اکنون زمان ادن ازارد نیست و اکسل تورس نیز به انتقاد شدید از این بازیکن پرداخت.

خبرنگار مشهور اسپانیایی نوشت: وقتی ازارد خریده شد در بین 5 بازیکن برتر دنیا قرار داشت ولی اکنون در بین 100 بازیکن دنیا هم نیست!

زیدان پس از بازی به حمایت از ازارد پرداخت و گفت که باید به این بازیکن وقت داد. (در اینجا بخوانید)

نکته‌ای که مارکا نوشت این بود که رئال مادرید به ازارد واقعی نیاز دارد. شاید بیشتر از هر چیز دیگری ادن ازارد چلسی می‌تواند نوسان رئال را به تداوم پیروزی تغییر دهد. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که ازارد موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد و در چنین مسابقاتی یک جام از دست خواهد رفت.

ازارد تاکنون 6 سوپرکاپ را از دست داده که 4 تا آن به چلسی، یک جام به لیل و یک جام نیز به رئال مادرید بازمی‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ادن ازارد رئال مادرید زین الدین زیدان لالیگا رئال مادرید ادن ازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل براهیم دیاز به اوساسونا (اوساسونا 1-3 رئال مادرید)

گل براهیم دیاز به اوساسونا (اوساسونا 1-3 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • شکایت رئال از داور معروف
  • کل‌کل بازیکنان رئال مادرید؛ ام باپه بهتره یا هالند؟ / عکس
  • ببینید | خلاصه بازی اوساسونا ۲ - رئال مادرید ۴
  • فیلم/ خلاصه بازی اوساسونا ۲ - رئال مادرید ۴
  • گل ایکر مونوز به رئال مادرید (اوساسونا 2-4 رئال مادرید)
  • گل دوم وینیسیوس جونیور به اوساسونا (اوساسونا 1-4 رئال مادرید)
  • گل براهیم دیاز به اوساسونا (اوساسونا 1-3 رئال مادرید)
  • گل دنی کارواخال به اوساسونا (اوساسونا 1-2 رئال مادرید)
  • اوساسونا - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • امباپه به پی‌اس‌جی قول داد