Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@06:20:16 GMT

قیمت خرید موتورسیکلت صفر کیلومتر + جدول

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۵۰۰۵

قیمت خرید موتورسیکلت صفر کیلومتر + جدول

براساس مشاهدات میدانی،قیمت موتورسیکلت صفر کیلومتر در بازار آزاد به شرح زیر است.  ممکن است سواری‌های زیر  به دلایل مختلف از جمله فروش فوری به علت نیاز ضروری به پول نقد،کمتر یا بیشتر از قیمت‌های رایج  خرید و فروش شوند.

 

مدل خودرو

قیمت (تومان)

موتورسیکلت بنلی مدل آر 249 سی سی سال 1399 ۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰ موتورسیکلت کویر مدل 249C2 سی سی سال 1399 ۱۱۶,۸۹۰,۰۰۰ موتورسیکلت پرواز مدل ان ام اس 125 سی سی سال 1398 ۱۸,۳۹۰,۰۰۰ موتورسیکلت باجاج پالس مدل 200NS سال 1398 ۹۱,۵۷۰,۰۰۰ موتورسیکلت سپهر مدل 1600SKZ وات سال 1399 ۲۱,۴۰۰,۰۰۰ موتورسیکلت یاماها مدل گرند فیلانو 125 سی سی سال 1399 ۱۰۴,۹۵۰,۰۰۰

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت موتورسیکلت قیمت موتورسیکلت قیمت موتور پارسی خبر موتور صفر سی سی سال سال 1399

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقفه 10 روزه در خرید و فروش خودرو!

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو با اشاره رکود این بازار در شب عید و وقفه 10 روزه در خرید و فروش، از احتمال افزایش قیمت در اردیبهشت سال آینده خبر داد.

گروه صنعت، معدن و تجارت- سعید ترکاشوند؛«اسد کرمی» رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو در گفتگو با بازارنیوز پیرامون آخرین شرایط این بازار در شب عید اظهار کرد: وضعیت فعلی بازار خودرو نسبت به ماه‌های قبل هیچ تغییری نکرده و همچنان در شرایط رکودی خود به سر می‌برد. اکنون نزدیک به ۱۰ روز است که هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود.


رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو همچنین درباره تغییرات قیمتی خودرو‌ها هم گفت: ۵ الی ۶ روز قبل قیمت ارز با جهش همراه شد و به تبعیت از این موضوع، قیمت خودرو هم افزایش پیدا کرد. اکنون از زمانی که قیمت دلار کاهش پیدا کرده، قیمت خودرو‌ هم با کاهش ۲۰ درصدی همراه شد و الان در همان محدوده قیمتی در رکود به سر می‌برد.


وی درباره عرضه خودرو توسط خودروسازان هم توضیح داد: آن‌ها در یک مقطع زمانی برای تعدادی از خودرو‌های داخلی ثبت نام انجام دادند، اما در زمان تحویل نوع خودرو‌ها را جا به جا کردند.


اسدی همچین درباره تغییر قیمت در سال ۱۴۰۳ هم گفت: با توجه به شرایط تورمی اقتصاد کشور، زیان و بدهی خودروسازان و همچنین روال هر سال، احتمال می‌رود که بعد از عید و در اردیبهشت ماه با افزایش قیمت خودرو مواجه خواهیم بود.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: خودرو ، بازار خودرو ، قیمت خودرو ، اسد کرمی ، عرضه خودرو ، خودروسازان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T84

دیگر خبرها

  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • خرید خودرو متوقف شد
  • خرید خودرو متوقف شد+ جدول قیمت ها
  • قیمت جدید گوشت گوسفندی در شب عید
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ اسفند + جدول
  • وقفه 10 روزه در خرید و فروش خودرو!
  • چرا قیمت سپری در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند + جدول
  • آغاز ثبت نام جدید مدیران خودرو / با قسط 60 ماهه با قیمت کارخانه + جدول