Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا مشکلی برای قرض دادن فیرپو به ناپولی نشان نداده است.

جونیور فیرپو، مدافع چپ بارسلونا شاید به صورت قرضی راهی ناپولی شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو ناپولی در حال ارزیابی در این مورد است که یک مدافع کناری برای ژانویه جذب کند یا اینکه در تابستان خریدی برای این پست داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تابستان، هدف اصلی ناپولی نونو تاوارس، مدافع چپ بنفیکا خواهد بود در حالی که برای ژانویه، پارتنوپی جونیور فیرپو را مدنظر دارد. در ساعات اخیر ناپولی با بارسلونا تماس هایی داشته تا در مورد جونیور فیرپو پرس و جو کند. مشکلی از طرف بارسا برای انتقال قرضی فیرپو وجود ندارد اما ناپولی اول باید بفهمد که آیا خروج احتمالی کوین مالکوی، مدافع کناری این تیم (مورد توجه پارما قرار دارد) برای جذب مدافع بلوگرانا کافی خواهد بود یا نه. 

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس حمید درخشان در طرفداری: من و کالدرون مثل هم حرف زدیم، به من حمله کردند، به او آفرین گفتند! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جونیور فیرپو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع عنوان قهرمانی سری آ ترمز صدرنشین را کشید!

در آخرین بازی از هفته بیست‌ونهم سری آ اینتر در جوزپه مه آتزا میزبان ناپولی بود اما در کسب ۳ امتیاز ناکام ماند.

به گزارش ایسنا، اینتر در مهم‌ترین بازی هفته بیست‌ونهم لیگ ایتالیا میزبان ناپولی بود اما این بازی در نهایت برنده نداشت. شاگردان اینزاگی بازی را خوب شروع کردند و روی یک حرکت ترکیبی توسط دارمیان به گل رسیدند.

بعد از گل اینتر عقب کشید و فشار حملات ناپلی‌ها در دقایق پایانی بیشتر شد و سرانجام ژسوس دروازه سومر را گشود و کار را به تساوی کشاند تا به این ترتیب نوار ۱۰ پیروزی متوالی افعی‌ها در سری آ پاره شود.

اینتر با این تساوی ۷۶ امتیازی شد و میلان با ۱۴ امتیاز اختلاف در جایگاه دوم قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله ستاره ناپولی به مدافع اینتر: داستان را عوض نکن!
  • ستاره نژادپرست فوتبال از تیم ملی حذف شد!
  • ستاره نژادپرست فوتبال از تیم ملی خط خورد!
  • ستاره نژادپرست اینتر از لیست ایتالیا خط خورد!
  • مدافع اینتر در خطر محرومیت طولانی مدت
  • توهین نژادپرستانه فرانچسکو آچربی؛ مدافع اینتر 10 جلسه محروم می شود؟
  • مدافع عنوان قهرمانی سری آ ترمز صدرنشین را کشید!
  • شب انتقام: ژوائو فیلیکس گل زد و رقصید (عکس)
  • ناپولی رقیب یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • حمله جدی رئالی‌ها به اتلتیکو و بارسا