Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه جمعه شب گفت که انفجاری در حومه شرق دیرالزور سوریه رخ داده است.

به گزارش برنا؛ این دیده بان جمعه شب اضافه کرد، این انفجار در روستای « الطیبه » در نزدیکی شهر المیادین رخ داد و تاکنون اطلاعاتی درباره ماهیت این  حادثه دریافت نشده است. 

دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه با اشاره به اینکه این انفجار علاوه بر آسیب زدن به یک باب منزل، منجر به تخریب مغازه‌ها نیز شده است، اضافه کرد: خانه آسیب دیده توسط  « داعش»  در زمانی که بر این منطقه سیطره داشت به مرکزی برای تولید بمب های دست ساز و مین تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیده بان افزود: انفجار یاد شده همزمان با پرواز یک پهپاد ناشناس بر فراز منطقه اتفاق افتاد.

بامداد چهارشنبه هفته گذشته نیز مناطقی از شهرهای دیرالزور و ابوکمال در شرق این کشور هدف حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این حملات پس از آن صورت ‌گرفت که پدافند هوایی ارتش سوریه یک هفته قبل از آن حملات موشکی رژیم اسرائیل به جنوب دمشق را دفع کرده بود.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

وزارت خارجه سوریه در نامه‌های جداگانه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس دوره‌ای شورای امنیت، ضمن محکوم کردن حمله اخیر رژیم صهیونیستی به مناطقی در دیرالزور واقع در شرق این کشور، خواستار برخورد قاطع با قانون شکنی رژیم صهیونیستی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سوریه انفجار دیرالزور رژیم صهیونیستی دیده بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت مردم غزه زیر شدیدترین حملات صهیونیست‌ها بیانگر قدرت بالای مقاومت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیئت همراه با حضور در ستاد کل نیرو‌های مسلح، با سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار روند تحولات منطقه به ویژه روند جنگ در غزه و همچنین روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دو طرف تداوم جنایات صهیونیست‌ها و سکوت برخی دولت‌ها در قبال آن را محکوم کرده و حملات این رژیم به مردم مظلوم فلسطین و حملات هوایی به لبنان و سوریه را نشانه ناکامی در دستیابی به اهداف نامشروع و فرافکنی آن ارزیابی کردند و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کردند.

سرلشکر باقری خاطر نشان کرد: حماسه بزرگی که توسط مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در ماه اکتبر در غزه رقم خورد و ضرورت دارد تبادل نظر و رفت آمد‌های بیشتری باهم داشته باشیم. وی افزود: مقاومت مردم غزه در مدت نزدیک به ۶ ماه زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی بیانگر میزان قدرت و توانمندی بالای مقاومت است و جنایات ضد بشری این رژیم باعث بی حیثیت شدن حامیان آن نیز شد.

بررسی روند پیشرفت روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار جزییات آن بررسی شد و دو طرف از این روند اظهار رضایت کردند.

در ادامه این دیدار، سپهبد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه گفت: سال گذشته پیشرفت‌های زیادی در روابط بین دو نیروی مسلح اتفاق افتاد و بسیاری از امورات را با همدلی و همفکری یکدیگر پیش بردیم و امیدواریم امسال هم نیز پیشرفت بسیار زیادی در همه امورات داشته باشیم. وی گفت: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی جهان تغییر کرد و این ضرورت دارد که این رفت و آمد‌ها بیشتر باشد و نیرو‌های مسلح ایران و سوریه به عنوان محور مقاومت روابط بیشتری با یکدیگر در تمام امورات داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد
  • ایستادگی مردم غزه بیانگر توانمندی بالای «مقاومت» است
  • مقاومت مردم غزه زیر شدیدترین حملات صهیونیست‌ها بیانگر قدرت بالای مقاومت است
  • دیده بان حقوق بشر: اسراییل را تحریم کنید 
  • ببینید | دامه سیاست کثیف صهیونیست‌ها برای ناامنی در درعا و سویدا
  • قاچاق سلاح و مواد مخدر؛ راهبرد جدید تل آویو برای بی ثبات سازی جنوب سوریه/گزارش اختصاصی
  • پاسخ پدافندی سوریه به حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله غافلگیرانه ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور را منهدم کرد + جزئیات
  • انهدام پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور/ عملیات ارتش سوریه در حومه ادلب و حلب
  • حمله به فرودگاه نظامی در شمال شرق دمشق