Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال بازگشت هافبک دانمارکی سابق اسپرز به این تیم وجود دارد. 

کریستین اریکسن، هافبک 28 ساله و دانمارکی باشگاه اینتر به احتمال فراوان در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، مدیر برنامه کریستین اریکسن در حال صحبت با برخی از باشگاه ها است اما هنوز به صورت رسمی اقدامی برای جذب او صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام از بازگشت اریکسن به صورت قرضی استقبال می کند اما دستمزد سالیانه این هافبک دانمارکی مشکل ساز شده است. علاوه بر تاتنهام، چندین باشگاه انگلیسی دیگر نیز به جذب او ابراز علاقه کرده اند. 

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس حمید درخشان در طرفداری: من و کالدرون مثل هم حرف زدیم، به من حمله کردند، به او آفرین گفتند! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب راننده در بخش حمل مسافر در استان خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای آبادان، فواد غزیعلی گفت: براساس نیاز به راننده حرفه‌ای در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری و در راستای سیاست‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فراخوان جذب ۱۰ هزار راننده به صورت سراسری منتشر شده که از علاقه‌مندان و واجدین شرایط برای این بخش دعوت می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت ۴۹۱۴ راننده حمل و نقل مسافر در خوزستان، افزود: علاقه‌مندان و واجدین شرایط این طرح می‌توانند با در دست داشتن مدارک شامل: مدرک تحصیلی (حداقل سیکل)، گواهینامه معتبر، کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت و مدرک بیمه پردازی و مراجعه به دفاتر انجمن‌های صنفی رانندگان مسافر استان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • خبرنگار دانمارکی: یورگن کلوپ اهل توهین نیست؛ او واکنش محترمانه‌ای داشت
  • جذب راننده در بخش حمل مسافر در استان خوزستان
  • هشدار احتمال وقوع سیل در ۸ استان
  • رسمی؛ کریستین اشترایش پس از 29 سال فرایبورگ را ترک می‌کند
  • هشدار دامپزشکی به دامداران در پی احتمال وقوع سیل
  • گل کریستین پولیشیچ به ورونا (هلاس ورونا 0-2 میلان)
  • در فضا غذا بخورید!
  • احتمال بارش شدید و رگبار در 5 استان/ هلال احمر آماده‌باش داد
  • هشدار پی‌اس‌جی به رئال: بی‌خیال این ستاره شو!
  • احتمال بارش شدید و رگباری باران در 5 استان/ آماده باش هلال احمر