Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:54:32 GMT

طارمی از عرش به فرش رسید!(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۵۰۵۲

طارمی از عرش به فرش رسید!(عکس)

ملی‌پوش ایرانی پورتو در جریان دیدار با بنفیکا شب پُرماجرایی پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از گلزنی در دیدار جام حذفی سال قبل و همچنین بازی برگشت فصل گذشته لیگ برتر پرتغال با پیراهن ریو آوه مقابل بنفیکا، ۴۰ روز قبل هم در دیدار سوپرکاپ برابر همین تیم با گرفتن یک پنالتی خوش درخشید که این روند را در پورتو هم ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال پورتو در شرایطی که مثل دیدارهای اخیرش مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز شنبه(به وقت ایران) در استادیوم دو دراگائو مقابل تیم رده سومی بنفیکا قرار گرفت.

 


الکس گریمالدو در دقیقه ۱۷ موفق به گلزنی شد تا بنفیکا را با یک گل در زمین پورتو پیش بیندازد، اما این تیم که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، نمایش هجومی‌تری نسبت به قبل گرفت و توانست روی جای‌گیری و شوت عالی ستاره ایرانی خود به گل برسد.


در دقیقه ۲۵ این مسابقه خسوس کرونا نفوذ تند و تیزی از سمت چپ زمین انجام داد که پاس کات‌بک و شوت مهدی طارمی از داخل محوطه جریمه در راه ورود به دروازه بنفیکا به پای موسی مارگا برخورد کرد و تبدیل به گل شد.

 


پس از گل طارمی، تعدادی از کانال‌ها و صفحات مجازی عنوان کردند که این گل به نام طارمی ثبت نشده یا نباید بشود چراکه توپ به پای مارگا هم اصابت کرده ولی در نهایت صفحه رسمی لیگ برتر پرتغال نیز نام طارمی را مقابل تک گل پورتو مقابل بنفیکا درج نموده است.


مهاجم ایرانی پورتو که در چهار بازی رسمی اخیرشان موفق به زدن ۵ گل شده بود، این روند را مقابل بنفیکا هم ادامه داد و توانست همانند سه جدالی که تا پیش از این دیدار با این تیم داشت، این بار هم فوق‌العاده ظاهر شود.

 


البته مهدی طارمی که پس از این گل خوشحالی زیادی داشت، خوش‌شانس بود که اتفاقی از قبیل مصدومیت شدید و حتی پارگی رباط صلیبی برای او رقم نخورد چراکه این مهاجم ایرانی در زمان شادی گل، به شدت روی زمین فرود آمد ولی مصدومیتی برای او پیش نیامد.


نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، اما در نیمه دوم و در حالی که پورتو و بنفیکا برای رسیدن به گل و کسب پیروزی تلاش می‌کردند، اشتباه عجیب و خطای غیرمنتظره و خطرناک طارمی روی پای بازیکن حریف منجر به جریمه سنگینی برای او شد.

 


در دقیقه ۷۲ مسابقه و در حالی که توپ و میدان در اختیار بنفیکا بود، مهدی طارمی در میانه زمین با تکل بلند و کف روی پا، روی مچ پای نیکولاس اوتامندی آمد تا داور پس از بازبینی صحنه به کمک VAR خطای ستاره ایرانی پورتو را بگیرد و به او کارت قرمز مستقیم نشان دهد.

 


در نهایت این بازی که حساسیت بالایی داشت، در شب گلزنی مهدی طارمی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا مثل هفته‌های قبل ۳۲ امتیازی شوند و به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرند.

 


طارمی در چهاردهمین بازی فصل لیگ برتر پرتغال موفق شد گل شماره ۷ خود را در کنار پنالتی گرفتن و پاس گل‌هایی که می‌دهد، به ثمر رساند.

بنفیکا پورتو مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بنفیکا پورتو مهدی طارمی لیگ برتر پرتغال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر

به گزارش همشهری آنلاین اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

کد خبر 846556 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر