Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و سوم آذر امسال پرونده‌ای از کلانتری ۱۳۶ فرجام به پایگاه چهارم پلیس آگاهی رسید که از یک زن و مرد به نام‌های ناهید و محمد به اتهام سرقت شکایت شده بود.

زنی سالخورده که به عنوان شاکی در کلانتری حضور داشت گفت: به درمانگاه رفته بودم که دارو بگیرم هنگام برگشتن یک دستگاه پژو ۴۰۵ به بهانه پرسیدن آدرس توقف کرد یک زن و مرد داخل خودرو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده به من گفت، ساکن اهواز است و در کار خیر و کمک رسانی به فقرا فعالیت دارد. در حالی که داشت به من می‌گفت که این بسته لباس‌ها را به قیمت هشتصد هزار تومان بگیر و صرف امور خیریه کن ناگهان مأموران کلانتری رسیدند و آن‌ها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

شیوه‌های جدید سرقت از زبان سارقین سابقه دار

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این ماجرا گفت: محمد در بازجویی‌ها مدعی شد هر بسته لباس تاناکورا را از مولوی به مبلغ ۵ یا ۸ هزار تومان می‌خرم و بعد در خیابان پیرمرد‌ها و پیرزن‌های مسن را صدا می‌زنم و هر بسته را ۱۰۰ هزار تومان به آن‌ها می‌فروشم. اما در ادامه مشخص شد وی با این روش طلا‌های بانوان مسن را سرقت می‌کرده است. پس از هماهنگی با سرپرست دادسرای ناحیه ۱۵ تهران تعدادی از شاکی‌ها را که به روش متقلبانه و انداختن طلا در کیسه از آن‌ها سرقت شده بود برای شناسایی متهمان به این پایگاه دعوت کردند که همگی محمد را بعنوان سارق اموال خود مورد شناسایی قرار دادند.

شاکیان اظهار داشتند:در خیابان در حال تردد بودند که محمد به آن‌ها مراجعه می‌کرده و به این بهانه که قصد کمک به افراد فقیر و نیازمند را دارد مقداری لباس و پول را به آن‌ها می‌داده تا به نیازمندان برسانند. اما در ادامه پس از جلب اعتماد آن‌ها عنوان می‌کرده که قصد خرید طلا برای عروس و دختر خود را دارد و برای اینکه طلای بدل به او نفروشند خواهان دیدن طلا‌های زنان که اغلب مسن بودند می‌شد و وقتی طلا‌ها را از آن‌ها می‌گرفت در یک لحظه با طلا‌های بدلی جا به جا می‌کرد و بعد طلا‌ها را داخل همان کیسه لباس‌ها می‌انداخت و پس می‌داد و فرار می‌کرد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: با تکمیل تحقیقات پرونده به دادسرای ناحیه ۱۵ تهران ارسال و دستور شناسایی سایر شاکی‌ها و انجام تحقیقات از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۱۵ تهران صادر شد و تاکنون هفت نفر از شاکی‌ها هر دو متهم را به عنوان سارقان اموال خود شناسایی و معرفی و ارزش اموال خود را بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کردند.

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث سرقت طلا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مورد جمع‌آوری غیرمجاز پسماند توسط سودجویان با اشاره به همکاری بسیار جدی بین دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضا درخصوص برخورد با مافیای زباله، گفت: توقیف مجموعه ماشین‌هایی که خارج از ضوابط در حال انجام این کار هستند، از قبل از عید شروع شده است و مجموعه‌های مختلف این امر را به صورت ویژه دنبال می‌کنند.

او افزود: البته شبکه‌هایی وجود دارند که کودکان کار و زباله‌گرد را به کار می‌گیرند که این شبکه‌ها نیز توسط دستگاه‌های انتظامی دنبال می‌شوند. در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که این پدیده ساماندهی شود.

زاکانی در پاسخ به سوال دیگری با تاکید بر اینکه ساخت تمام خطوط مترو در سال جدید فعال می‌شود، گفت: چهار خط جدید به خطوط هفت‌گانه مترو اضافه خواهد شد که ساخت دو خط از سال گذشته آغاز شده است و ساخت دو خط دیگر نیز در سال جدید شروع خواهد شد.

شهردار تهران درخصوص محفل امام‌حسنی‌ها نیز تصریح کرد: این مراسم از نماد‌های بزرگ و عظیمی بود که به آن توجه شد و عملا نشان داد که تعلق شهروندان به کتاب الهی و برنامه‌هایی که به بهترین نحو بتوانند در قالب هنر این پیام را به جامعه منتقل کنند، زیاد است.

او افزود: این از افتخاراتی است که از همه خالقان آن به ویژه از صدا و سیما، سازمان تبلیغات و همه مجموعه‌هایی که کمک کردند و با همت این کار عظیم را انجام دادند و البته کسانی که متصدی انتقال این پیام به جامعه با عمل هنرمندانه‌شان بودند و یا کسانی که این باب را دنبال کردند، باید تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری شهر

tags # شهرداری تهران ، مترو سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • شورش در زندانی در اکوادور که سرکرده یک باند تبهکار از آن فرار کرده است
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • سید محمد خاتمی: چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانی دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از «زهرا شجاعی» ندیدم و نشنیدم
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • (تصاویر) شاهزاده سرین در کرج بازداشت شد / سرین کرتیس کیست؟
  • شاهزاده سرین در کرج بازداشت شد / تصاویر