Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: تامین مسکن مددجویان زیر پوشش در دولت تدبیر و امید بیش از سه برابر افزایش یافته است.

«زهرا همتی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد:  از سال ۹۲ تاکنون در مجموع۱۸۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬واحد مسکونی تحویل مددجویان زیر پوشش این سازمان شده در حالی که این رقم در دولت قبل ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۵۸۲‬‬‬‬‬‬‬‬‬ واحد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پرداخت کمک هزینه تامین مسکن خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول و زنان سرپرست خانوار با مشارکت بنیاد برکت در این مدت به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: این برنامه برای اولین بار در دولت تدبیر و امید اجرا شد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به روند پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان زیر پوشش در مناطق روستایی ، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید حدود ۵۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی ویژه مددجویان مناطق روستایی برای اولین بار پرداخت شد که موجب جلوگیری از مهاجرت روستاییان و اشتغالزایی آنها شده است.

همتی میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۶ دولت قبل را ۱۰۰ میلیون ریال و دولت تدبیر و امید را بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: میزان مشارکت مردم در ارایه خدمات به مددجویان زیر پوشش در دولت قبل حدود ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۵۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ میلیون ریال و در دولت تدبیر و امید حدود ۱۷۰ میلیارد ریال بوده است.

وی از افزایش پرداخت هزینه بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی از ۳۰۰ نفر دولت نهم و دهم به ۱۳۲۰ نفر در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: پوشش کودکان بی‌سرپرست دارای معلولیت در طرح حامی از ۱۵۹ نفر با پرداخت ۴۰ میلیون ریال در دولت قبل به ۲۱۲ نفر با ۲ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید افزایش یافت.

 همتی گفت: هم اکنون ۳۸  هزار نفر در استان ایلام از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام بهزيستي زهرا همتی دولت تدبیر و امید مددجویان زیر پوشش میلیارد ریال میلیون ریال دولت قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، دوشنبه ۲۷ فروردین آئین واگذاری ۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور به شکل ویدیوکنفرانسی و با حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

این واحدهای مسکونی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

?سهم استان خراسان رضوی از این افتتاح، میزان ۲۱۰۵ واحد مسکونی بود که با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امدام امام ( ره) استان و به نمایندگی از کل واحدهای استان در شهر خواف با دستور ریاست جمهور واگذار شد.

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
  • مقاوم‌سازی بیش از پنج هزار واحد مسکونی در ایلام
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر