Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین میش‌مست صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترافیک در سایر جاده‌های خراسان رضوی عادی و تردد به صورت روان در جریان است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار فقره تصادف جرحی با چهار نفر مجروح، ۲ فقره تصادف فوتی با ۲ تن متوفی و چهار فقره تصادف خسارتی در جاده‌های خراسان رضوی رخ داده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل هفت درصد مساحت کشور ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

برچسب‌ها مشهد فریمان تصادفات جاده ای چناران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد فریمان تصادفات جاده ای مشهد فریمان تصادفات جاده ای چناران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست مرکز جامع سلامت رضویه گفت: همزمان با روز زمین پاک  مرکز بهداشت شماره ۲ مشهد و مرکز جامع سلامت رضویه با همکاری و مشارکت سازمان پسماند شهرداری مشهد و شهرداری رضویه اقدام به پاکسازی  حاشیه محور میامی از انواع زباله‌ها کرد.

محمدرضا گنابادی افزود: در این طرح  بیش از ۴۰ پاکبان محور میامی را از انواع زباله‌های خشک به طول ۱۰ کیلومتر پاکسازی کردند.

وی گفت: تردد روزانه انواع تریلی‌های حمل زباله و بعضاً عدم محافظ توری بر روی باکس‌های انتقال زباله به سمت کارخانه بازیافت زباله‌ها به اطراف پرتاب و دچار آلودگی منطقه می شود..

دیگر خبرها

  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی