Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت منتهی به پایان شامگاه جمعه، یک بیمار کرونایی در سطح استان سمنان جان خود را از دست داده است اما میزان بیماران جدید کرونایی شناسایی شده، اندکی کاهش یافته است.

طبق اعلام استانداری سمنان دو شهرستان این استان در وضعیت آبی و شش شهرستان دیگر در شرایط زرد هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان سمنان شناسایی و در همین بازه زمانی ۱۹ نفر با بهبودی بیماری خود، از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد کل بیمارستان کرونایی استان سمنان از ابتدای اسفند ماه ۹۸ تا کنون به ۲۱ هزار و ۷۵۳ نفر رسیده است و در همین بازه زمانی شش هزار و ۹۸۲ نفر نیز با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند و مابقی یا فوت کرده‌اند و یا بیماری شأن جدی نبوده و نیاز به بستری شدن در بیمارستان نداشته‌اند.

آمارهای ارائه شده همچنین نشان می‌دهد که در بازه زمانی ابتدای شیوع کرونا تا ابتدای روز شنبه، بیست و ششم دیماه سال جاری ۸۷۶ نفر به دلیل بیماری کرونا در سراسر استان سمنان جان خود را از دست داده و ۱۵ هزار و ۱۴۵ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

۷۱ نفر هم اکنون در بیمارستان‌های استان سمنان با تست مثبت کرونا بستری هستند.

به گزارش مهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است و لذا آمار بیماران کرونایی این استان مجموع آمارهای ارائه شده توسط این دو دانشگاه محسوب می‌شود.

کد خبر 5122935

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دانشگاه علوم پزشكی سمنان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شهرکرد کرمانشاه گرگان آلودگی هوا شهرستان کرج دهه فجر اقامه نماز جمعه شیوع کرونا عکس استانها استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و دومین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی درمرکز پیوند عضو منتصریه دانشگاه؛  ۴ عضو زنده یاد طوبی رجائی ۷۰ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  مرحومه طوبی رجائی در بیمارستان بوعلی سینا شیراز  به آقای ۶۵ ساله ساکن بندرعباس که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد طوبی رجائی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد طوبی رجائی از بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد  به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی