Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود محمد قلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نواحی شرقی استان روز گذشته (جمعه) از لحاظ دمایی نسبت به بقیه مناطق، دمای بالاتری را تجربه کرده اما روند کاهشی دما آغاز شده است و انتظار داریم طی روزهای آینده تا سه‌شنبه کاهش دما و افزایش رطوبت ادامه داشته باشد.

وی افزود: روز جمعه در مناطق شرقی استان رطوبت کمتر از ۱۰ درجه ثبت شد و حداکثر دمای منطقه در مینودشت به ۲۸ درجه سانتیگراد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد قلی پور بیان کرد: الگوهای جوی نشان می دهد با عبور موج کوتاهی از فراز استان از فردا (یکشنبه) افزایش ابر و بارش های خفیف و پراکنده اتفاق بیفتد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان گفت: از شامگاه سه شنبه سامانه سرد و بارشی به تدریج استان نفوذ کرد و تا آخر هفته در استان فعال خواهد بود.

گفتنی است که چند نقطه از ارتفاعات جنگلی گلستان از روز گذشته به دلیل گرمای هوا و کاهش رطوبت دچار آتش سوزی شده و بارش باران در اطفا این آتش می تواند موثر باشد.

کد خبر 5122911

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل هواشناسی گلستان محمد قلی پور کاهش دما ویروس کرونا شیراز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شهرکرد کرمانشاه گرگان آلودگی هوا شهرستان کرج دهه فجر اقامه نماز جمعه شیوع کرونا عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بهمن محمدی مقدم گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از فردا جمعه ۳۱ فروردین تا سه شنبه هفته آینده با توجه به افزایش شاخص‌های ناپایداری جو و همچنین تراکم ابر‌های همرفتی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای اغلب مناطق استان بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی اظهارداشت: این بارش‌ها برای یک شنبه شب تا غروب روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود که با مخاطراتی همچون آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی جاده‌ها همراه است.

به گفته کارشناس هواشناسی از نظر نوسانات دمایی برای امشب و فردا دما‌ها روندی افزایشی خواهند داشت.

در ۲۴ ساعت گذشته نیز پلدختر با ۳۱ درجه سانتیگراد گرمترین و الشتر با دو درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود
  • فردا جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران
  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | شدت بارش در این استانها
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد