Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از ایسنا، در نامه سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است:

«بسمه تعالی
جناب آقای دکتر حسن روحانی
رئیس محترم ستاد ملی مبارزه با کرونا
سلام علیکم.

ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار دلها، سردارسپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی و تقدیم خالصانه ترین درودها به ارواح مقدس شهدا، خصوصا شهدای مدافع  سلامت و آرزوی تفوق بر ویروس منحوس کووید۱۹ ، عناوین مهمی را جهت طرح در ستاد ملی کرونا مطرح می نمایم

۱) با توجه به اینکه مهمترین راهکار جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا، قطع زنجیره انسانی بوده؛ لزوم بازنگری جدی در دستوالعمل ها و ارایه راهکارهای عملی دقیق امری اجتناب ناپذیر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا جهت ساماندهی ارایه خدمات عمومی مانند احراز هویت در سامانه سجام برای سهام عدالت و یا توزیع کالاهای اساسی و یارانه‌ای که تجمعات خطرآفرین مردمی را به دنبال داشت، در بسترهای مناسب و  برنامه ریزی متولیان امر در جهت استنکاف از تجمعات مردمی به هر شکل ممکن، گامی بس بلند در تحقق این امر خواهد بود. 

اگرچه اجرای طرح سردار شهید سلیمانی با سه ماموریت محوری در زمینه های مراقبتی، نظارتی و حمایتی، به فضل خداوند و به برکت خون پاک و اخلاص بی نظیر این شهید عزیز و همکاری همه جانبه عموم دستگاه ها، با استقبال عمومی و موفقیت های نسبی خوبی مواجه گردید، لذا می توان مدلی عملی را در قالب اصول بهداشتی، با تبیین شیوه نامه های محلی، در ارایه خدمات عمومی و شهروندی، در بطن این طرح طراحی نمود و مسوولیت تبیین و نظارت بر حسن اجرای این شیوه نامه ها، بر عهده وزارتین بهداشت و کشور قرار گیرد. به نظر می رسد این روش می‌تواند برای مداخلات مبتنی بر رویکرد و راهبرد اجتماع محور، کارا و اثربخش باشد .

۲) اتخاذ تدابیر پیشگیرانه وتصمیمات مقتضی جهت جلوگیری از ورود ویروس کرونا با تغییرات ژنتیکی جدید از کشورهای همسایه و به ویژه کشورهای آلوده: 

به نظر می رسد اولین و مهمترین اصل در این خصوص، کنترل دقیق مرزها، اعم از پایانه های مرزی رسمی و غیر رسمی زمینی، دریایی و هوایی و بطور خاص فرودگاه های بین المللی است که فراهم سازی زیر ساخت های لازم جهت تست گسترده و بررسی توالی ژنوم ویروس در شهرهای مرزی و ایجادمکان های استاندارد جهت قرنطینه کردن بیماران احتمالی، کاملا بدیهی و ضروری است.»

کد خبر 579499 برچسب‌ها كروناويروس ستاد ملی مقابله با کرونا امیرحسین قاضی‌زاده كرونا در ايران حسن روحانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس ستاد ملی مقابله با کرونا امیرحسین قاضی زاده كرونا در ايران حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!

نماینده بستان آباد در کنایه‌ای به رئیسی گفت: دعا کنیم این دولت ادامه داشته باشد تا (قیمت ارز) به عدد‌های بالاتر نرسد و سایه‌شان مستندام باشد!

به گزارش ایلنا، غلامرضا نوری قزلجه، درباره این سوال که چرا در روز‌هایی که شاهد نوسانات نرخ ارز و سکه هستیم وقت خانه ملت صرف بررسی «لایحه تجارت» که به گفته برخی از نمایندگان بررسی آن با آئین‌نامه داخلی خود مجلس مغایرت داشت شد و این مساله پرداخته نشد، گفت: برای ما هم محل سوال است و تعدادی از همکاران هم نسبت به این موضوع تذکر دادند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولا می‌توان گفت نحوه بررسی این لایحه به نوعی از آئین نامه خارج شده بود، چه آن چیزی که در حال حاضر بررسی شد و چه آن چیزی که آمده بود؛ زیرا این لایحه یک اصل هشتاد و پنجی بوده که شورای نگهبان آن را نپذیرفت و به جای این که به کمیسیون‌های اصلی و فرعی فرستاده و پیشنهادات گرفته و بررسی شود، به صحن آمد و وارد دستور مجلس شد، آن هم نه به صورت ماده به ماده بلکه به صورت فصل به فصل برایش رأی گرفتند.

وی ادامه داد: امیدواریم آن‌هایی که این لایحه را نوشتند چیز خوبی نوشته باشند و اِلا در این مجلس هم برایش اتفاقی نیفتاد. در مورد رأی‌هایی که برای این لایحه گرفته شد از نظر آئین‌نامه‌ای دو مرتبطه اشکال گرفته شده است، نخست این‌که بدون طی مراحل و فرآیند بررسی شد و دیگر اینکه در بررسی در صحن این آئین نامه رعایت نشد و به صورت فصل به فصل برایش رأی گیری کردند که این خودش اشکال دارد؛ مجلس یازدهم است دیگر!

نماینده بستان آباد در پاسخ به این‌که آیا نمایندگان نمی‌خواهند اعضای دولت را برای پاسخگویی به صحن بیاورند؛ درحالی که برخی از رسانه‌های نزدیک به دولت عنوان می‌کنند اگر دولت قبلی بود قیمت دلار تا ۲۰۰ هزار تومان بالا می‌رفت، اما در این دولت تا سقف ۱۰۰ هزار تومان شاید برسد، عنوان کرد: دعا کنیم این دولت ادامه داشته باشد تا به عدد‌های (قیمت ارز) بالاتر نرسد و سایه‌شان مستندام باشد!

وی درباره این‌که در دولت قبل مجلس تا پای سوال از رئیس جمهور رفت، اما در این دولت هیچ اقدامی از سوی نمایندگان در این خصوص رخ نمی‌دهد دلیل آن چیست، گفت: آن‌هایی که باید ورود کنند فعلا دنبال موضوعات خودشان در انتهای مجلس هستند. دولت هم خوش به حالش است و تقریبا در یک حالت فترت است و بی‌خیال می‌راند.

 

دیگر خبرها

  • درخواست روحانی شاخص قم از وزارت اقتصاد درخصوص مالیات ها
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • امیرعبداللهیان: شورای امنیت به درخواست‌های مکرر ما برای جلوگیری از حملات اسرائیل هیچ اقدامی انجام نداد
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه؛ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها/ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • ایجاد و احیای ۳۱ هزار شغل در یزد
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها