Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی شهرهای استان اصفهان با توجه به شیوع کرونا اظهار داشت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت از تاریخ ۲۷ دی ماه ۹ شهرستان استان اصفهان در وضعیت آبی و ۱۵ شهرستان در وضعیت زرد کرونا است.

وی ادامه داد: بر این اساس در حال حاضر شهرستان‌های نجف‌آباد، برخوار، بویین و میاندشت، تیران، خور و بیابانک، شاهین شهر، گلپایگان، لنجان و مبارکه در وضعیت آبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه فعالیت همه گروه‌ها در شهرها با وضعیت آبی آزاد است، اضافه کرد: اما شهروندان این مناطق همچنان باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اردستان، اصفهان، چادگان، خمینی‌شهر، خوانسار، دهاقان، سمیرم، شهرضا، فریدن، فریدونشهر، فلاورجان، نائین و نطنز در وضعیت زرد کرونا قرار دارند، ابراز داشت: در شهرهای با وضعیت زرد فعالیت گروه‌های چهار از جمله فعالیت مراکز آموزشی و حوزه‌های علمیه، برگزاری مراسم‌ها ممنوع است.

نجیمی با بیان اینکه در حال حاضر تردد بین تمام شهرهای استان اصفهان آزاد است، اضافه کرد: ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح همچنان در شهرهای اصفهان، کاشان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، مبارکه، زرین شهر، آران و بیدگل، فلاورجان و شهرضا همچنان برقرار است.

کد خبر 5123031

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا وضعیت زرد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آرش نجیمی ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه شهرکرد آلودگی هوا شهرستان کرج دهه فجر اقامه نماز جمعه شیوع کرونا عکس استانها وضعیت آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند. هشدار زرد رنگ برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد، داشته باشند؛ همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی بیندیشند.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور هشدار زرد اعلام کرد که فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی از بعد از ظهر امروز آغاز می‌شود و تا شامگاه ادامه می‌یابد.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان در پی فعالیت این سامانه بارش‌زا، احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، ریزش تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها و درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی در مناطق جنوب و شرق استان به ویژه اردستان، انارک، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شهرضا، مهاباد، نائین، نطنز و ورزنه وجود دارد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان توصیه کرده است که هم استانی‌ها از سفر به ویژه برون شهری و توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها طی ساعات پیش رو خودداری کرده و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر احتیاط کنند.‌

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.

کد خبر 6088505

دیگر خبرها

  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • این گروه از نمایندگان برای تقدیر از فعالیت های پلیس در حوزه حجاب به دیدار سردار رادان رفتند