Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:45:31 GMT

استقلال با ۳ غایب مقابل تراکتور قرار می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۵۹۰۷

استقلال با ۳ غایب مقابل تراکتور قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور دو دیدار باقی مانده که طی آن استقلال و پرسپولیس در تبریز و تهران به مصاف تراکتور و فولاد می‌روند. آبی پوشان که با یک دیدار کمتر نسبت به صنعت نفت، با ۲ امتیاز اختلاف در رده دوم قرار دارند، این شانس را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی با یک امتیاز بیشتر نسبت به این رقیب به صدر جدول باز گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان در حالی راهی تبریز خواهند شد که محمود فکری به جز ۳ بازیکن، سایر داشته‌هایش را برای این بازی در اختیار دارد. سبحان خاقانی هافبک جوان آبی پوشان که با گلزنی در مشهد برابر شهرخودرو برای خود در این تیم نامی دست و پا کرد، حالا با مصدومیت مواجه است و به همین دلیل یکی از غایبان تیمِ فکری در تبریز است.

فرشید باقری هافبک میانی آبی پوشان هم که فصل پر تنشی را در این تیم سپری می‌کند و اخیراً از سوی فکری با ممنوعیت ورود به تمرین مواجه شده، به دلیل همین محرومیت داخلی مسافر تبریز نمی‌شود تا وی نیز از غایبان تیمش در این دیدار حساس باشد. سومین و شاید مهم‌ترین غایب استقلال در تبریز هم هرویه میلیچ است.

مدافع کروات آبی پوشان که با حرکتی عجیب اقدام به ترک تهران کرد تا بدین وسیله به مجموعه باشگاه استقلال شوک بزرگی وارد کرده باشد، سومین غایب تیمش در این دیدار بزرگ است. دیداری که از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ دی به میزبانی تراکتور در تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 5122978

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران باشگاه تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران دربی 94 تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو یحیی گل محمدی لیگ برتر والیبال دربی لیگ برتر تکواندو والیبال علیرضا بیرانوند مهدی طارمی فدراسیون کشتی فوتسال آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال روز چهارشنبه به میدان می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هفته آینده به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به اینکه این هفته مسابقات جام حذفی برگزار می‌شود و استقلال از این رقابت‌ها حذف شده است، کادر فنی آبی پوشان قصد دارد روز چهارشنبه مقابل آریوی اسلامشهر دیدار دوستانه داشته باشد تا از شرایط مسابقه دور نشود.

استقلال برای دیدار برابر تراکتور از در اختیار داشتن حسین حسینی کاپیتان خود به دلیل محرومیت انضباطی محروم است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • استقلال روز چهارشنبه به میدان می‌رود