Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر ورمقانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان در راستای اجرای قانون الحاق بند یک تبصره یک بودجه سال ۱۳۹۹ کشور توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرهای شهرستان بیجار برای آسفالت معابر با اولویت محلات هدف باز آفرینی شهری (بافتهای فرسوده، ناکار آمد و محلات حاشیه نشین ) تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این میزان ۱۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال به شهرداری بیجار بوده که در بخش‌های مختلف از جمله تولید ۴۰ هزار تن آسفالت و پخش در معابر سطح شهر، فروش ۲۰ هزار تن آسفالت به شهرداری‌های شهرستان، آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر بیجار به مساحت ۲۸۰ هزار متر مربع، احداث معابر اصلی و فرعی و احداث کوچه و خیابان های جدید برابر طرح تفصیلی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع، پیاده روسازی با سنگ فرش نانو به مساحت ۲۵ هزار متر مربع، حمل، انفجار و تولید مصالح زیرسازی از معدن سنگ لاشه شهرداری به میزان ۷۰ هزار تن هزینه خواهد شد.

فرماندار بیجار با اشاره به تخصیص پنج میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال به شهرداری شهر یاسوکند و بخش کرانی گفت: محل هزینه این اعتبارات نیز شامل زیرسازی ۳۵ هزار مترمربعی معابر شهری، آسفالت‌ریزی ۵۲ هزار مترمربع در معابر شهری، دیوار کشی به طول ۸۵۰ متر، جدول کشی، سنگ فرش پیاده، توسعه فضای سبز شهری، نامگذاری و اصلاح تابلو معابر شهری، ساخت مبلمان شهری و تداوم عملیات ساختمان شهرداری و شورای شهر است.

ورمقانی افزود: شهرداری شهر توپ آغاج نیز از این اعتبارات چهار میلیارد و ۷۵۰ میلون ریال برای اجرای طرح‌های زیرسازی و آسفالت ریزی معابر، اجرای دیوار حایل،  جدول کشی، سنگ فرش پیاده رو، تجهیز و خرید مبلمان شهری، پیشرفت و تکمیل ساختمان شهرداری و واحد آتش نشانی در بلوار ورودی شهر توپ آغاج، تملک ۶ ملک موجود در طرح تعریض معابر شهری دارد.

وی یادآور شد: شهرداری پیرتاج نیز چهار میلیارد و ۶۶۰ میلون ریال اعتبار گرفته که در پروژه‌های زیرسازی و آسفالت معابر شهری به میزان ۲۴ هزار متر مربع، اجرای دیوار حایل، جدول کشی، تجهیز و خرید مبلمان شهری شامل چراغ خیابانی، نیمکت، توسعه روشنایی معابر و آلاچیق و تکمیل ساختمان شهرداری و واحد آتش نشانی آن هزینه خواهد شد.

فرماندار بیجار گفت: میزان تخصیصی به شهرداری بابارشانی نیز چهار میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال بوده که برای اجرای طرح‌های مختلفی از جمله بهسازی ورودی و خروجی بلوار سردار شهید سلیمانی، آسفالت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربعی معابر، توسعه ۶ هزار متر مربعی فضای سبز شهری و احداث کارخانه تاسیسات  دانه بندی شن و ماسه هزینه می‌شود.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شمال شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان فرمانداران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان فرمانداران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور کردستان فرمانداران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بیجار اخبار کنکور معابر شهری هزار متر متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد گفت: طی چند روز گذشته هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶ هزار مترمربع از این معابر به صورت کامل آسفالت شد. وی افزود: ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید ۱۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است. شهردار شهرکرد بیان کرد: عملیات آسفالت ریزی در معابر آرامستان با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد. واحدیان ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان محترم مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان طبق برنامه زمانبندی انجام شود.

دیگر خبرها

  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم
  • قم موفق‌ترین کلان‌شهر کشور در حوزه پسماند؛ کاهش میزان دفن مستقیم به صفر
  • آسفالت نزدیک به ۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و پنجم در شیراز