Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم پرسپولیس و فولاد در حالی دوشنبه به مصاف هم می‌روند که آنالیز بازی‌های این فصل فولاد نشان می‌دهد که تیم جواد نکونام خط هافبک دونده‌ای دارد و پرسپولیسی‌ها در تلاش هستند در بازی برابر این تیم نقطه قوت این تیم را از کار انداخته و بتواند دست و پای حریف خود را برای ارائه برنامه‌هایش در طول ۹۰ دقیقه ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این موضوع بازی برابر فولاد، گل‌محمدی مسئولیت مهمی را به مردان میانه میدان تیمش محول کرده و از آن‌ها خواسته حریف را از میانه میدان از کار بیندازند. با توجه به شرایط این ۲ تیم، به نظر می‌رسد جنگ هافبک‌های پرسپولیس و فولاد در این دیدار می‌تواند تیم برنده این بازی را مشخص کند.

 

 

خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی پرسپولیس فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی فر، هنانوف با آمادگی کافی در تمرینات حاضر شده است و احتمال دارد برای دقایقی برابر آلومینیوم به بازی گرفته شود تا در شرایط مسابقه قرار گرفته تا در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر مشکلی برای همراهی پرسپولیس برابر سپاهان نداشته باشد.

بنابر روایت فرهیختگان، آخرین بازی وحدت برای پرسپولیس، در دیدار مقابل نساجی بود که پس از آن با تغییرات کادرفنی و مصدومیت، این مدافع تاجیک دیگر نتوانست برای پرسپولیس بازی کند اما احتمالا در دیدار های پیش رو فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899590

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است