Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند. 

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «تلنبار آشغال و عدم آسفالت‌ریزی کوچه‌های روستای اجیرلوی پارس‌آباد» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار پیگیری از مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پیگیری این سوژه؛ محبوب حسینی، بخشدار مرکزی شهرستان پارس آباد اظهار کرد:  حل مشکلات روستاها از اولویت‌های اصلی و جدی ما بوده و در صورت مساعد شدن شرایط جوی در شهرستان پارس آباد، ۴۰هزار متر مربع آسفالت‌ریزی در خیابان‌های این بخش از اسفند ماه اجرایی خواهد شد.

وی در مورد حل مشکلات روستای اجیرلو ۲، گفت: در این روستا ۲ دستگاه حمل زباله وجود دارد که یک دستگاه حمل زباله به‌علت فرسودگی با  مصوبه شورای  روستایی اجیرلو به فروش رسیده و یک دستگاه دیگر جهت تبدیل به کمپرسی مجوزات لازم را گرفته که در چند روز آتی به کار گرفته خواهد شد.

آسفالت‌ریزی ۹ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های روستای اجیرلو ۲

حسینی ادامه داد: مشکل نبود پایاب در اجیرلو از علل عدم اجرای آسفالت ریزی بوده که پیمانکار خیابان شهید باکری و کوچه شهید حاتمی مشخص شده و در صورت مساعدت شرایط جوی، بعداز حل مشکل پایاب و جدول کشی و زیرسازی،  ۹ هزار مترمربع در روستای اجیرلو ۲ بهار سال آینده آسفالت‌ریزی خواهد شد.

بخشدار مرکزی گفت: حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای روستا اجیرلو از طریق ماده ۱۱ اختصاص یافته که  ۲۰۰ میلیون تومان برای روشنایی معابر و ۲۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح هادی استفاده خواهد شد.

حسینی عمده مشکل روستای اجیرلو ۲ را  نبود هیچ عضوی از روستای اجیرلو ۲ در اعضای شورای اجیرلو دانست و گفت: ۵ عضو اصلی شورای روستا از اجیرلوی یک هستند و حدود ۶ ماه است جلسات روستایی شورای اجیرلو تعطیل است که موجب ایجاد مشکلات  از جمله تلنبار شدن آشغال  و رسیدگی به امورات این روستا شده است.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا شهید حل مشکلات پارس آباد محبوب حسینی روستای اجیرلو ۲ خبرگزاری فارس آسفالت ریزی پارس آباد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در بازدید بخشدار بخش مرکزی سلماس به همراه سرپرست امور آب و فاضلاب این شهرستان، مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید مقرر شد مطالعات لازم و برآورد‌های اولیه جهت تعریف پروژه توسط امور آب و فاضلاب سلماس انجام و با اجرای عملیات اصلاح شبکه و بهسازی تاسیسات با مساعدت بخشداری و مشارکت اهالی روستا مشکلات ۳۲۰ نفر جمعیت ساکن در این روستا مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای