Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@03:44:38 GMT

در تصادف شدید سمند و وانت، سه نفر جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۶۳۴۹

در تصادف شدید سمند و وانت، سه نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ سرهنگ غلامعلی همایی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: در این حادثه که شب گذشته روی داد، خودروی وانت پیکان(حامل لوازم خانگی) با یکدستگاه سواری سمند در حوالی روستای کیتو برخورد کرد.

در این سانحه که به علت انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز وانت پیکان روی داد، ۲ سرنشین سواری سمند و یک سرنشین وانت پیکان در دم جان باخته و یک نفر دیگر نیز به شدت مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: در یک ماه گذشته چهار نفر یر اثر وقوع سانحه رانندگی دراین محور ارتباطی جان خود را از دست داده اند.

این مسیر شریانی شامل ۲ قطعه حسن قشلاق به گل تپه به طول ۳۵ کیلومتر و گل تپه به بیحار به طول ۵۱ کیلومتر  از جمله محورهای ارتباطی حادثه خیز استان همدان محسوب می شود.

نصب دوربین های هوشمند پایش تصویری و ثبت تخلف سرعت غیرمجاز در این محور در راستای پوشش محور برای پیشگیری از وقوع سوانح ضروری است.

لازم به ذکر است، استان همدان در مجموع دارای پنج هزار و ۴۳۸ کیلومتر راه ارتباطی شامل ۸۵ کیلومتر آزاد راه، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستایی است.

همچنین به گفته سرهنگ رضا عزیزی رییس پلیس راه استان همدان، ۳۰۶ نفر در ۲۴۸ فقره سانحه رانندگی محورهای ارتباطی استان طی هشت ماه نخست سال گذشته جان خود را از دست دادند که این آمار در هشت ماه نخست امسال به ۱۸۳ فقره تصادف و فوت ۲۱۸ نفر کاهش یافته است.

سال گذشته یک هزار و ۷۵۵ فقره سانحه رانندگی در جاده های استان همدان روی داده که آمار وقوع این سوانح در سال جاری حدودا ۲۹ درصد کاهش یافته است.

46

کد خبر 1476726

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان کیلومتر راه استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه راه ارتباطی ۱۲روستای بخش جبالبارز جنوبی رامسدودکرد

به گزارش خبرگزاری مهر، یزدان افشاری‌پور، صبح چهارشنبه گفت: به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی راه ارتباطی ۱۲ روستا در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد.

وی با بیان اینکه محور ارتباطی عنبرآباد به بخش اسماعیلی به دلیل طغیان رودخانه زاروکی مسدود شده و رانندگان می‌تواند از مسیر کنار صندل تردد نمایند افزود: بارش شدید باران به مزارع کشاورزی و راه‌های شهرستان عنبرآباد خسارت وارده کرده است.

کد خبر 6080653

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • طغیان رودخانه راه ارتباطی ۱۲روستای بخش جبالبارز جنوبی رامسدودکرد
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • راه ارتباطی ١٠ روستا بر اثر بارش شدید باران در جنوب کرمان قطع شد
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی