Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اسبق باشگاه فوتبال استقلال تهران اعتقاد دارد باید جایگاه فوتبال و ورزش مشخص شود.

محمد کاظم اولیایی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فدراسیون فوتبال و انتخابات پیش رو اظهار کرد: نه تنها فدراسیون بلکه ساختار ورزش دچار مشکل است چون جایگاه ورزش هنوز تعیین نشده است. در سال های دور ورزش در دل دولت تعریف شده بود، حالا ما نه تنها به آن روند ادامه داده‌ایم بلکه ورزش را بیشتر دولتی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این مهم تعریف نشود در سال های آینده دچار مشکل خواهیم بود.

وی در ادامه در خصوص تاثیر ورود افراد جدید در حوزه مدیریت فوتبال گفت: برای بهتر شدن اوضاع ابزارها و لوازم زیادی لازم است و صرفا سابقه فوتبالی یا اشتغال در فوتبال کافی نیست. مشکل ما عدم پذیرش مسئولیت است و باید امیدوار باشیم تیمی سر کار بیاید که مدیریت را بشناسد و با استفاده از خرد جمعی و برنامه‌ریزی درست بتواند وضعیت را بهبود بخشد.

اولیایی در ادامه افزود: پیشنهاد من تشکیل تیم توانمند و همه جانبه است. برای اداره فوتبال باید از تخصص های مختلف استفاده کرد. در مجمع فدراسیون فوتبال باید برنامه مدیران مورد رای اعضا قرار گیرد نه شخصیت آنها.

او در پایان به نقش دولت و مجلس در ورزش و فوتبال پرداخت و گفت: دولت و به خصوص مجلس باید نقش‌شان را به درستی ایفا کنند. ما همچنان در اساسنامه جدید فدراسیون مشکلاتی داریم. هنوز نمی‌دانیم فوتبال چیست؟ فوتبال دولتی است یا خصوصی./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، او با توجه به اهمیت سازمان مطبوعش اولین سخنران این مراسم بود که با ازدحام عجیب و غریب در حال برگزاری است. خلاصه صحبت های بازیان به شرح زیر است.

ابراهیم بازیان در ابتدا گفت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید. امیدوار هستیم  پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد.

وی افزود: بعد از هشت بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رییس سازمان خصوصی با تاکید به تلاش دولت برای حل این مشکل، خاطرنشان کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند.

او ادامه داد: یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هولدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلا اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است