Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از العین، جام جهانی هندبال به میزبانی مصر در حال برگزاری است. تیم ملی هندبال کنگو یکی از نماینده‌های آفریقا در این رقابت‌هاست که در دیدار نخست خود برابر آرژانتین با نتیجه ۲۸ بر ۲۲ شکست خورد.

در ترکیب کنگو بازیکن تنومند و سنگین‌وزن به نام موفمبی حضور دارد که همه نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هندبالیست که در لیگ دسته چهار فرانسه بازی می‌کند ۱۹۱ سانتی‌متر قد و ۱۱۰ کیلو وزن دارد.

البته روزنامه مارکا نوشت که وزن این بازیکن بسیار بیشتر از ۱۱۰ کیلو است و تصاویر هم به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد. جالب اینکه او با وجود این وزن بالا سرعت بسیار خوبی داشت. او چهار ضربه به سمت دروازه آرژانتین زد که هر چهار توپ به گل تبدیل شد تا نشان دهد که بازیکنی با کیفیت است.

کد خبر 579509 برچسب‌ها هندبال ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هندبال ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب این دو دروازه‌بان تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، کسانی که با دقت اخبار فوتبال را دنبال می‌کنند می‌دانند که یکی از شدیدترین رقابت‌ها برای قرار گرفتن در ترکیب بین دروازه‌بان‌هاست. بارها اخباری در خصوص تنش و درگیری در اردوها بین دروازه‌بان‌ها منتشر شده یا گلرهایی پیام داده‌اند که اگر باشگاه بخواهد فلان دروازه‌بان را به خدمت بگیرد آنها قراردادشان را فسخ می‌کند.

این پستی نیست که سرمربی بتواند برای راضی نگه داشتن بازیکن او را جای دیگری حتی برای دقایقی کوتاه بازی بدهد، به همین دلیل گاهی بعضی دروازه‌بان‌ها چشم دیدن همدیگر را ندارند!

اما باقر محمدی و سعید مومنی نمونه‌ای عجیب و باورنکردنی از دو دروازه‌بان رقیب هستند. دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال نه فقط رفاقت تناتنگی با هم دارند بلکه در هتل المروز شهر بانکوک هم‌اتاق هستند و در مسابقات رسمی به شدت هوای همدیگر را دارند.

باقر محمدی دروازه‌بان قرچکی تیم ملی فوتسال که با 9 بار موفقیت در بسته نگه داشتن دروازه، رکوردار کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر است شماره یک را به تن می‌کند. او شخصیتی شلوغ، بازیگوش، مبارزه‌جو و انرژیک دارد. اما سعید مومنی پسر قزوینی تیم ملی که در بازی اول مقابل افغانستان روی نیمکت نشست بسیار آرام، کم حرف و البته سختکوش است.

مومنی که سال پیش در لیست 10 دروازه‌بان برتر فوتسال دنیا قرار گرفت، در جام ملت‌های کویت 2020 درون دروازه ایران ایستاد.

دو گلری که اصغر قهرمانی مربی دروازه‌بان‌ها و بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال با خود به تایلند برده است از نظر فنی اختلاف بسیار جزئی با هم دارند اما رفاقت واقعی و عمیقی که با هم دارند نشانه‌ای از اتحاد تیمی است جز قهرمانی، رویای دیگری ندارند.

دیگر خبرها

  • مورد عجیب این دو دروازه‌بان تیم ملی!
  • دلیل جالب شادی بعد از گل بازیکن شمس‌آذر
  • تاریخ‌سازی مهران غلامی برای فوتسال افغانستان
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز