Web Analytics Made Easy - Statcounter

بی‌دقتی هافبک کهنه‌کار پرسپولیس باعث شد پیروزی در دربی از دست سرخ‌پوشان بپرد. خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دریافت گل زودهنگام در دربی پایتخت خیلی زود به خودش آمد و با یک برنامه‌ریزی دقیق و حسhب شدi فشار زیادی را به استقلال وارد کردT به طوری که در همان نیمه اول نیز نه تنها می‌توانست کار را به تساوی بکشاند بلکه حتی این فرصت را داشت تا با برتری به رختکن برود هرچند درنهایت این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این حملات دامنه‌دار پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم منسجم‌تر و با برنامه‌تر دنبال شد و خیلی زود توسط مهدی عبدی و سپس وحید امیری دروازه حریف را بازکردند تا خود را برنده دربی حساس پایتخت ببینند. هرچند سرخ‌پوشان تا ثانیه‌هایی پایانی این برترd را حفظ کرده بودند اما در نهایت روی خلاقیت فردی مهدی قایدی قافیه را به حریف باختند.

البته در این بین چندین موقعیت خوب گل نیز نصیب پرسپولیسی‌ها شد که در بیشتر آنها احمد نوراللهی در متن کار قرار داشت که اگر این هافبک که در این بازی پشت مهاجمhن قرار داشت، از فرصت‌های طلایی که در اختیار او گذاشته شده بود بهتر استفاده می‌کرد, شاید بعد از سال‌ها نتیجه‌ای دور از انتظار در دربی رقم می‌خورد تا الان نیز نوراللهی نه تنها مورد شماتت هواداران قرار نداشت بلکه محبوب قلوب هواداران سرخ‌پوش بود.   نورالهی به نظر می‌رسد که شرایط روحی خوبی نداشته اما سخت در اندیشه جبران دربی پایتخت است تا کاپیتان دوم تیم یحیی بتواند بار دیگر در فرمی دلخواه روانه میدان شود.  بیشتر بخوانید: قهر یحیی تمرینات پرسپولیس را لغو کرد/ فرصت آقای سرمربی به وزیر ورزش امروز تمام می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس احمد نوراللهی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس احمد نوراللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی جالب توجه کاپیتان پرسپولیس در آزادی

کاپیتان پرسپولیس شب گذشته به رکورد جالب توجهی با پیراهن این تیم دست پیدا کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم ملوان بندرانزلی رفت و در این دیدار حساس موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود عبور کند تا با ۴۹ امتیاز پشت استقلال قرار بگیرد و همچنان رقابت قهرمانی بین سرخابی‌های پایتخت باشد.

سرخ‌پوشان در نیمه نخست بازی حملات زیادی را روی دروازه ملوان ترتیب داند که هیچ کدام به گل تبدیل نشد تا در پایان نیمه نخست این بازی بدون گل به پایان برسد. با شروع نیمه دوم قرمزها خیلی زود به گل برتری رسیدند. دقیقه ۴۹ ارسال تند و تیز امید عالیشاه در دهانه دروازه ملوان با ضربه سر تماشایی عیسی آل‌کثیر تبدیل به گل اول سرخ‌پوشان در این دیدار شد تا درنهایت این تیم با همین یک گل حریف سر سخت خود را شکست دهد.

کاپیتان پرسپولیس حالا با پاس گلی که در این دیدار برابر ملوان داد ضمن تاثیرگذاری روی کسب ۳ امتیاز حساس این تیم برابر قوهای سپید انزلی، با ۳۳ پاس گل در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر در کنار مهدی ترابی تبدیل به برترین پاسور قرمزها در این رقابت‌ها شده و فرصت دارد تا این رکورد را بهبود نیز ببخشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • احمد نور آماده حضور در دربی سرخابی‌ها
  • عکس| محسن مسلمان داغ دل استقلالی ها را تازه کرد
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • احسان حاج‌صفی برنده دربی کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!
  • پرسپولیس از جواد نکونام شکایت کرد
  • فوری: شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!
  • رکوردشکنی جالب توجه کاپیتان پرسپولیس در آزادی
  • پیشتازی آبی‌ها در دربی بیانیه‌نویسی؛ استقلال ۲- پرسپولیس یک