Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ محمود محمودزاده ، اظهار کرد: با توجه به نیاز کشور و برآوردهای صورت گرفته، وزارت راه و شهرسازی برنامه ساخت 5 میلیون واحد مسکونی به استان‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان این‌که در این برنامه زمین مورد نیاز ساخت مسکن تامین خواهد شد در پاسخ به این پرسش که آیا تضمینی برای اجرای برنامه مذکور با توجه  الزام‌آور نبودن در دولت‌های بعدی وجود دارد، افزود: بر اساس نیاز کشور به مسکن، برای تامین زمین موردنیاز ساخت یک میلیون واحد مسکونی برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: این برنامه طی‌ ابلاغیه‌ای به استان‌ها ارسال شده و اعلام کرده‌ایم در هر شهری از استان‌های کشور زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن بایستی تامین شود.

 مجلس یازدهم نیز طرحی تحت عنوان  "طرح پیشنهادی ماده واحده دو فوریتی به منظور تحقق جهش تولید با رونق ساخت و ساز مسکن شهری و روستایی" برای 6 سال آینده بخش مسکن را تهیه و تدوین کرده که کلیات آن در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است.

پربیننده ترین خانه‌های ۲میلیاردی تهران (دی‌ماه ۹۹) آپارتمان‌های ۱۵ساله تهران چند؟ وام مسکن ملی در یک قدمی ۱۵۰میلیون تومان تجربه تلخ دبی در انتظار خریداران مسکن در ترکیه؟ چگونگی بازپرداخت اقساط مسکن ملی+فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن قیمت مسکن مسکن محمود محمودزاده مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد