Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حبیب اسدالله نژاد اظهار داشت: مصوبه ستاد تنظیم بازار برای هر کیلوم مرغ گرم 20 هزار و 400 تومان است ضمن اینکه پس از این مصوبه، افزایش 20 درصدی قیمت سویا 50 درصد قیمت جوجه یک روز و 14 درصدی قیمت ذرت نیز به تصویب همین ستاد رسیده است، با این حال شرکت پشتیبانی امور دام مازاد مرغ موجود در مرغداری‌ها را با قیمت 18 هزار و 700 تومان برای خط یک کشتار و 19 هزار و 500 تومان برای خط دو کشتار خریداری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این موضوع در عمل باعث ضرر حداقل سه هزار تومانی واحد‌های مرغداری می‌شود که با لحاظ افزایش قیمت مولفه‌های تولید این رقم به حداقل 5 هزار تومان می‌رسد.

اسدالله نژاد خاطر نشان کرد: از سوی دیگر شاهد این موضوع هستیم که دولت قیمت مرغ گرم و زنده را اصلاح نمی‌کند، این در حالیست که قیمت مولفه‌های تولید افزایش یافته و برای جلوگیری از ضرر مرغداران اصلاح این قیمت‌ها در ستاد تنظیم بازار ضروری است.

نایب رییس کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت: با توجه به اینکه در شرایط فعلی تولید برای مرغداران به صرفه نیست، احتمال ایجاد وقفه دیگر در تولید مرغ با کاهش جوجه ریزی وجود دارد.

وی اظهار داشت: انتظار داریم ستاد تنظیم بازار برای جبران خسارت مرغداران و جلوگیری از زیان بیشتر آن‌ها قیمت این محصول را اصلاح کند و همچنین شرکت پشتیبانی امور دام نیز مرغ مازاد را با قیمت مصوب از مرغداران خریداری کند تا به این ترتیب از تولید حمایت شود و از ایجاد بحرانی دیگر در بازار مرغ جلوگیری شود.

پربیننده ترین فروش چای ۴۵هزار تومانی به قیمت ۱۰۰هزارتومان! پیش‌بینی قیمت گوشت برای ماه‌های پایانی سال بازار قاچاق دام از رونق افتاد قیمت مرغ به ٢١هزار تومان رسید ۷۰تن شکر از یک منزل در خوی کشف شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مرغ قیمت مرغ مرغداران هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: با فعال‌شدن ۱۶ واحد مرغداری حدود هشت هزار تن گوشت مرغ در استان تولید شد که حدود پنج هزار تن برای مصرف استان و سه هزار تن برای صادرات به سایر استان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در ابتدای ۱۴۰۲ تولید گوشت مرغ استان حدود ۷۳ هزار تن بوده که طی یک برنامه مدون دوساله سعی داریم این عدد را به ۱۰۰ هزار تن افزایش دهیم، در پایان سال ۱۴۰۲ این مقدار به بیش از ۹۰ هزار تن تولید رسیده و در تلاشیم آن را در سال جهش تولید به بیش از ۱۰۰ هزار تن تولید برسانیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: با پیگیری صورت‌گرفته از اول فروردین تا ۲۹ فروردین‌ماه حدود ۳.۹ میلیون قطعه جوجه‌ریزی صورت‌گرفته و پیش‌بینی می‌شود که این مقدار تا پایان ماه به حدود چهار میلیون برسد.

کد خبر 6081594

دیگر خبرها

  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • عرضه جوجه یکروزه بالاتر از ۳۰ هزار تومان گرانفروشی است
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • کاهش قیمت ها در بازار مرغ | مرغداران با ضرر می‌ فروشند