Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: تاکنون برای هیچکدام از واکسن‌های کرونا تایید موقت یا مجوز ورود از سوی این مرجع ملی در ایران صادر نشده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کیانوش جهانپور در حساب توییتری خود نوشت: فرآیند بررسی ایمنی و اثر بخشی واکسن‌های کرونا در سازمان غذا و دارو بر پایه شواهد و مدارک ارائه شده و تاییدیه‌های احتمالی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تاکنون برای هیچکدام از واکسن‌های کرونا تایید موقت یا مجوز ورود از سوی این مرجع ملی در ایران صادر نشده است، روند بررسی ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا ویروس داروی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد

سیاح رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: تعداد مجوزهای الکترونیکی و تعداد شناسه یکتا به ۴۰۰ هزار فقره رسیده و روند شناسه یکتا توسط دستگاه های مختلف  با توجه به هشدارهایی که صادر شده رو به رشد است.

وی افزود: استان های پیشتاز در این بخش همچنان لرستان، گیلان،  همدان و خراسان جنوبی هستند و گلستان، بوشهر و ایلام در این بخش ضعیف عمل می‌کنند.

او بیان کرد: اردبیل ،قم، کهگیلویه و بویراحمد، تهران،  زنجان و البرز در  تلاش برای  بالا بردن رتبه خود در صدور مجوز‌های الکترونیکی و شناسه یکتا  هستند. 

سیاح بیان کرد: سازمان ملی استاندارد، انرژی اتمی،  وزارت ورزش و جوانان ،نظام پزشکی، وزارت نفت، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی از جمله دستگاه هایی هستند که در این بخش همکاری خوبی داشته و اقدام به صدور مجوز الکترونیکی و شناسه یکتا کرده اند.

وی افزود: امروز اعضای اتحادیه مشاوران املاک تهران  برای الکترونیکی کردن مجوزهای کاغذی خود دیداری با ما داشتند.  طبق دستورالعملی که صادر کرده  اند تمامی مجوزهای کاغذی اتحادیه جمع آوری و از این پس  مجوز ها به صورت الکترونیکی صادر می شود  که این اقدام نقش موثری در حذف مجوزهای زیرزمینی دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است
  • تسهیل صادرات فرآورده‌های سلامت محور در سال ۱۴۰۲ با سیستمی شدن تاییدیه‌های سازمان غذا و دارو