Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های عبری از امضای قرارداد نظامی ۱۸۲ میلیون دلاری میان رژیم صهیونیستی و اسلواکی خبر دادند.

وب سایت "اسرائیل ۲۴" اعلام کرد که دولت رژیم صهیونیستی و اسلواکی قرارداد نظامی را به ارزش بیش از ۱۸۲ میلیون دلار امضا کردند.

طبق این گزارش، ارزش این قرارداد نظامی که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی آن را برعهده دارد، بیش از نیم میلیارد شیکل (حدود ۱۸۲ میلیون دلار) است و شامل ۱۷ سامانه‌ راداری MMR و دیگر سامانه‌ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قرارداد همچنین شامل انتقال تکنولوژی و دانش از رژیم صهیونیستی به اسلواکی در چارچوب همکاری صنعتی میان دو طرف است.

در همین حال، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: "صنایع نظامی اسرائیل پیشتاز فناوری جهانی و از کیفیت عملیاتی و نظامی بی نظیری برخوردار هستند."

وی افزود، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به تلاش برای تقویت قراردادها و توسعه فناوری که جزئی از مفهوم امنیتی این رژیم است، ادامه خواهد داد./ 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی قرارداد نظامی ۱۸۲ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

مقامات عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش ایسنا،‌ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • طرح جدید در کنگره آمریکا برای توقف کمک نظامی به رژیم صهیونیستی
  • لحظه امضای تفاهمنامه میان ایران و سریلانکا با حضور رؤسای جمهور ۲ کشور | تصاویر
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • رسمی شدن هر گونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • سنای آمریکا لایحه کمک‌ها به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کرد
  • کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
  • تأکید رئیسی بر رسمی شدن تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • چالش‌های «شانگهای» برای برقراری صلح در غزه