Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:52:43 GMT

بهترین موسسه آموزش بورس در کشور کجاست ؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۷۶۷۹

بهترین موسسه آموزش بورس در کشور کجاست ؟

آموزش بورس موضوعی است که این روزها بسیار در بین مردم ، دوستان و آشنایان به وفور به گوش میرسد... - اخبار اقتصادی -

آموزش بورس  موضوعی است که این روزها بسیار در بین مردم ، دوستان و آشنایان به وفور به گوش میرسد ، مقوله  آموزش بورس  زمانی معنا پیدا میکند که تصمیم داشته باشیم در بازار بورس سرمایه گذاری نماییم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمایه گذاری در بازارهایی همچون بورس یکی از بهترین و سودده ترین تصمیمات مالی برای عموم افراد در جامعه خواهد بود ، اما در عین حال برخی افراد مبتدی و بی تجربه با ورود به این بازار و سرمایه گذاری کور کورانه ضررهای مالی و روحی جبران ناپذیری را متحمل میشوند .

بنابر این  امروز تصمیم گرفتیم به بررسی بهترین و معتبرترین مراکزآموزش بورس  در کشور بپردازیم .

معرفی رتبه برتر اموزش بورس در کشور (موسسه اموزش عالی سهامیر)

سهامیر نامی است که احتمالا در حوزه های سرمایه گذاری بسیار با آن مواجه شده اید ، مرکز اموزش عالی سهامیر در صدر لیست بهترین اموزشگاه و مرکز اموزشی بورس در کشور قرار دارد ، در ادامه به ویژگی های این موسسه که آن را از سایر متمایز نموده است اشاره خواهیم کرد .

30 سال تجربه حضور در بازار بورس کشوراموزش به سه طریق : اکادمیک ، حضوری ، آنلاین ، آفلاینرتبه برتر اموزشگاه های مالی و موسسات سرمایه گذاری طی 10 سالپشتیبان 6 ماهه و نظارت مستقیمازمون های منظمتمرین های منظم اموزشیمدرسان و اساتید بین المللی و جهانیو ...

کلیه علاقه مندان به اموزش بورس و بازارهای مالی و سرمایه گذاری میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی سهامیر به ادرس sahamir-ac.com مراجعه نمایند .

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاری آموزش بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

امتداد - مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست با مدیران شعب و ادارات استانی قم گفت: بانک ملی ایران باید به یک سوپر مارکت خدمات مالی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، ابوالفضل  نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران، صمد عزیز نژاد و محمود شایان اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران ،معاونین وهیات همراه با رؤسای ادارات و شعب استان قم دیدار کردند.

نجارزاده پس از بررسی عملکرد اقدامات انجام شده در این استان نقطه نظرات، دغدغه‌ها و دیدگاه‌های همکاران استان قم را شنید و از اهتمام ویژه برای بهبود معیشت همکاران و برخورداری از خدمات مناسب‌تر خبر داد.

 نجارزاده در ادامه به بررسی عملکرد این استان پرداخت و گفت: جای خرسندی‌ست که در استان قم موفق شدیم سهم اول بازار را به خود اختصاص دهیم و در سال جاری هم روند سال گذشته را دنبال کنیم که این نشان دهنده کار تیمی منسجم بین همکاران این استان است. باید در سایر استان‌ها هم با برنامه‌هایی پیش‌رو شاهد افزایش سهم بازار باشیم تا بانک ملی ایران جایگاه اصلی خود را تثبیت نماید.

وی افزود: در سال گذشته ۳۶ همت از  دارایی‌های مازاد را واگذار کردیم و این واگذاری‌ها ادامه‌دار خواهد بود؛ چرا که اگر منابع بانک در چرخه فعالیت‌های بانک به کارگیری شود، مؤثرتر خواهد بود و امکان ارائه تسهیلات خرد و تأمین مالی بنگاه‌ها بهبود خواهد داشت.

مدیرعامل بانک ملی ایران در خصوص سرمایه گذاری‌های جدید بانک گفت: سرمایه‌گذاری‌ها باید در مسیر عملیات و مأموریت بانک باشد. بانک ملی ایران باید به یک زنجیره خدمات مالی تبدیل شود و برای تحقق این اهداف سرمایه گذاری های جدید در دستور کار است.

نجارزاده گفت: اصلاح ساختار مالی را با رفع ناترازی و افزایش سرمایه کلید زدیم و در تلاش هستیم در تحقق انضباط و اصلاح ساختار مالی گام برداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • ضرورت جذب سرمایه گذاری مالی و مشارکت مردمی در توسعه معادن
  • بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود