Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه «غربت حرم» که از بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) پخش می شود به تبیین جایگاه و شخصیت حضرت فاطمه (س) می پردازد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، همزمان با ایام شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه سلام الله علیها ویژه برنامه «غربت حرم» ۲۷ تا ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹ از بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه که به همت گروه قرآن و اهل بیت (ع) طراحی و تولید می‌شود به تبیین شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه (س) نزد پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) می‌پردازد.

 

همچنین بررسی سفارش‌های رسول خدا (ص) در خصوص حفظ حرمت حضرت فاطمه (س) و علت سرپیچی مردم از این امر بعد از رحلت نبی اکرم (ص)، از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.

 

«غربت حرم» با کارشناسی آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان شنبه ساعت ۱۱:۱۵ و یک شنبه ساعت ۱۰:۰۰، به تهیه کنندگی سید روح الله شجاعی به روی آنتن می‌رود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: غربت حرم ایام فاطمیه رادیو معارف حضرت فاطمه غربت حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سفره افطاری در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم

زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) در شب میلاد کریم اهل بیت(ع) مهمان بزرگترین سفره افطاری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، زائران کریمه اهل‌بیت(ع) به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) مهمان بزرگترین سفره افطاری در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها بودند و از 25 هزار زائر با غدای گرم پذیرایی شد.

زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت بدون فیش غذا مهمان سفره باشکوه افطاری بودند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • ویژه‌برنامه شب‌های قدر شبکه دو از حرم حضرت معصومه (س)
  • پخش ویژه برنامه شب های قدر از حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س)
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • بزرگترین سفره افطاری در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • ویژه برنامه‌های لیالی قدر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان